گروه : دسته‌بندی نشده

سرپرست موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی گیلان تأکید کرد: همواره در تلاشیم از روش‌های نوین آموزشی استفاده کنیم و آموزش‌های به‌روز و کاربردی به دانشجویان ارائه شود.

به گزارش کاشف خبر ، دکتر محمدعلی رحیمی پور در جلسه معارفه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت دولتی گرایش توسعه منابع انسانی ضمن عرض تبریک و خوش‌آمد گویی به دانشجویان ورودی ۱۴۰۰ این رشته اظهار داشت: چشم‌انداز آموزش عالی جهاد دانشگاهی، ایجاد دانشگاه نوآفرین است، تلاشمان این است در کنار آموزش‌های بلندمدت تحصیلی به نوآوری و کارآفرینی نیز بپردازیم.

وی افزود: هدفمان این است فارغ التحصیلان جهاد دانشگاهی، صرفاً یک فارغ التحصیل دارای مدرک نباشد بلکه بتوانند از مهارت و دانش کسب‌شده تولید ثروت کرده و با توجه به نیاز بازار کار، از فرصت های شغلی بهره مند شوند.

سرپرست موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی گیلان ادامه داد: در این راستا در کنار آموزش‌های تحصیلی و بلندمدت، دوره‌های مهارت محور تخصصی و رویدادهای استارت آپی برگزار و سعی شده امکان مشارکت دانشجویان در طرح‌های فناورانه، پژوهشی و هدایت پایان‌نامه‌ها به‌سوی طرح‌های کاربردی نیز فراهم آید.

دکتر رحیمی پور با اشاره به ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی اظهار داشت: در زمینه‌های مختلف، جهاد دانشگاهی دارای ظرفیت‌های بسیاری می‌باشد؛ پژوهشکده محیط‌زیست، خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) و برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و … ازجمله این ویژگی‌ها است.

وی تأکید کرد: همواره در تلاشیم از روش‌های نوین آموزشی استفاده کنیم و آموزش‌های به‌روز و کاربردی به دانشجویان ارائه شود.

سرپرست موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی گیلان افزود: یکی از اهدافمان از برگزاری دوره‌های تخصصی در کنار آموزش‌های درسی بلندمدت این است که مهارت‌ها و تکنیک‌های دانشجویان با این دوره‌ها تقویت شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه رشته مدیریت گرایش منابع انسانی با هدف آموزش مدیران جهت سیاستگذاری، راهبری و نظارت حوزه منابع انسانی ایجاد شده است و با عنایت به اینکه وظیفه مدیران، ارتقای دانش و مهارت منابع انسانی به منظور ایجاد مزیت رقابتی در سازمان است، لذا مدیران نیازمند پایش، تجزیه وتحلیل و تصمیم گیری در حوزه منابع انسانی هستند.

دکتر رحیمی پور ادامه داد: امروزه مهمترین سرمایه سازمانها، سرمایه انسانی است و دیگر تعدد و کمیت نیروی انسانی مزیت نیست بلکه کارآمدی و توانمندی نیروی انسانی اهمیت یافته است. تنها نیروی انسانی توانمند می تواند سایر منابع سازمان را به صورت بهینه به کار گیرد.

وی افزود: در مجموع، مدیران برای توانمندسازی کارکنان باید به تکنیک‌ها، مدل‌ها و ابزارهای نوین مجهز باشند، روشهای نوین مدیریت منابع انسانی، ریشه در علوم مختلفی نظیر مدیریت رفتار، فناوری اطلاعات و آمار، روانشناسی کار، اقتصاد و … دارد از اینرو به موازات دروس تئوری و سرفصل‌های آموزشی، دوره‌های مهارتی متناسب برای این رشته تدارک دیده شده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان