گروه : دسته‌بندی نشده

سارا بهمنیار با کسب طلای رقابت های لیگ برتر کاراته وان ۲۰۱۹ در مسکو یک گام دیگر به المپیک نزدیک شد.


به گزارش گروه ورزشی کاشف خبر به نقل از  خبرگزاری برنا، در روز پایانی رقابت های لیگ برتر کاراته وان ۲۰۱۹ در مسکو، سارا بهمنیار نماینده ایران در وزن ۵۰- کومیته بانوان با برتری یگ بر صفر برابر سارا هوبریش از آلمان به مدال طلا رسید. با این طلا، بهمنیار یک گام دیگر به المپیک ۲۰۲۰ توکیو نزدیک شد.

بهمنیار تا پیش از رسیدن به فینال ۶ بر صفر کارمن کلمنت از مجارستان را شکست داد. سپس ۲ بر صفر از سد ایمانه طالب از الجزایر گذشت. در بازی سوم با همین نتیجه یی تینگ تانگ از هنگ کنگ را برد. او در چهارمین مبارزه ۳ بر یک نادیا مورالس گومز از اسپانیا را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. او در این مرحله پس ازتساوی ۳ بر ۳ در وقت قانونی مبارزه مقابل لی رانران از چین با قانون سنشو برنده شد و به فینال راه یافت.

این دومین طلای متوالی بهمنیار در رقابت های کاراته وان ۲۰۱۹ است. او پیش از این نیز در توکیو موفق به کسب مدال طلا شده بود. صبح امروز نیز بهمن عسگری در وزن -۷۵ کومیته مردان با برتری برابر توره ایبانز اسپانیایی خود موفق به کسب مدال برنز شده بود. رزیتا علیپور در وزن ۶۱- کومیته بانوان، ذبیح الله پورشیب در وزن ۸۴- و سجاد گنج زاده در وزن ۸۴+ تا دقایقی دیگر برای کسب مدال طلا به روی تاتامی می روند./برنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان