گروه : دسته‌بندی نشده

کاشف خبر / یونس محمودی در پنجاه و یکمین جلسه ستاد مدیریت کرونای لاهیجان با اشاره به آمار ۱۰ روز اخیر این شهرستان، گفت: در این مدت ۱۱۱ نفر در بیمارستان های لاهیجان بستری شدند و متاسفانه ۳۱ نفر نیز بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ فوت کردند.

نماینده عالی دولت در لاهیجان به انجام ۱ هزار و ۸۷۶ تست PCR و رپید کرونا در این شهرستان اشاره کرد و گفت: بر اساس نمونه برداری های انجام شده، تست ۵۴۷ نفر طی ۱۰ روز اخیر در لاهیجان مثبت شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۸۹ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در سه بیمارستان شهرستان لاهیحان بستری هستند، خاطر نشان کرد: اجتناب از عادی انگاری، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی از عوامل مهم پیشگیری از ابتلا به این ویروس منحوس و نوع جهش یافته آن است.

فرماندار لاهیجان با اعلام اینکه تعطیلی مشاغل ردیف ۲، ۳ و ۴ به مدت یک هفته دیگر تمدید گردید، اظهار داشت: فقط مشاغل ردیف ۱ با رعایت شدید پروتکل های بهداشتی، مجاز به فعالیت می باشند.

محمودی با بیان اینکه اعمال محدودیت های هوشمند توسط راهور در سطح شهرستان صورت می گیرد، گفت: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ اعمال خواهد شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان