گروه : دسته‌بندی نشده


کاشف خبر / فرماندار شهرستان لاهیجان به مناسبت هفته کار و کارگری در دیدار با تشکل های کارگری و رئیس ادارخ تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گفت: این شهرستان تا پایان سال گذشته، با پرداخت بیش از ۲۹۰ میلیارد ریال، رتبه دوم در پرداخت تسهیلات کرونا در استان گیلان را کسب کرده است.

یونس محمودی با توجه به شعار سال جدید “تولید،پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها” اظهار داشت: این میزان از تسهیلات توسط بانک‌های عامل از محل تسهیلات کرونا برای ۱۳ رسته از واحدهای صنفی و کارگاه‌های آسیب دیده مصوب و به افراد واجد شرایط پرداخت شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای این طرح و تا پایان مهلت ثبت نام و درخواست متقاضیان آسیب دیده از شرایط کرونا، هزار و ۳۱۴ طرح با سطح اشتغال ۲ هزار و ۸۸۸ نفر از لاهیجان در سامانه “کارآ” نام نویسی انجام دادند.

نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان خاطر نشان کرد: شیوع بیماری کرونا که بیش از ۲۰۰ کشور جهان را درگیر خود کرده، باعث تعطیلی، رکود بخش های اقتصادی و خسارت به اصناف و بازاریان در همه کشورها شده است.

محمودی به تحقق بیش از ۲۰۰ درصدی تعهد اشتغال شهرستان لاهیجان بنا بر اعلام سامانه رصد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اشاره کرد و گفت: دستگاه های اجرایی این شهرستان متععد شده بودند که در سال گذشته یک هزار و ۱۵۳ شغل ایجاد کنند اما این عدد به ۲ هزار و ۴۶۶ ایجاد شغل رسید.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان