گروه : دسته‌بندی نشده


رئیس سازمان چای کشور با صدور پیامی سالروز حماسه ۱۲فروردین و روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت.‬‬‬

به گزارش کاشف خبر ، متن پیام به شرح زیر است:‬‬‬
بسم الله الرحمن الرحیم.
“روز جمهوری اسلامی جز مهم‌ترین و پربرکت‌ترین و تعیین کننده‌ترین روزهای تاریخ ماست.”‫(رهبر معظم انقلاب)‬‬‬
دوازدهمین روز از بهار هر سال یادآور اعلام نتایج حماسه پرشکوه همه پرسی ملت بزرگ ایران برای تاسیس نظام حکومتی با عنوان “جمهوری اسلامی” است که به هیچ یک از ابرقدرت ها وابستگی نداشته باشد.
١٢ فروردین ماه به عنوان سند اقتدار نظام محسوب می شود، در این روز بزرگ صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی به کل جهانیان اثبات شد.
در این روز تاریخی مردم با حضور با بصیرت خود در پای صندوق ‌های رأی و با اکثریت آرا نظام سیاسی کشور را به حکومت مردمی و جمهوری اسلامی تغییر دادند.
ملت ایران در این روز تاریخی با رای قاطع خود ساختار سیاسی و اجتماعی کشور را تغییر داده و مهر تائیدی بر حکومت مردم بر مردم زدند، حکومتی که مردم با حضور در صحنه‌ و عرصه های مختلف، در تعیین سرنوشت خود مشارکت داشته و خواسته هایشان را از مسئولان مطالبه می کنند.
د‫ر بخش دیگری از پیام دادستان تهران آمده است:‬‬‬
۱۲ فروردین، روز تحقق آرمان ‌های والا و متعالی ملت بزرگ و انقلابی ایران و روز تجلی شعار بنیادی انقلاب اسلامی یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.
همان روزی که ملت ایران با رأی ۹۸ درصدی خود به جمهوری اسلامی، نظامی چنان مستحکم را بنیان گذاشت که در برابر هیچ نظام سلطه ‌ای وابستگی نداشته باشد و عزت، اقتدار و شکوه خود را حفظ کند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و گلگون کفن انقلاب اسلامی، روز ۱۲ فروردین را محضر رهبر معظم انقلاب، ریاست محترم قوه قضاییه و آحاد ملت ایران تبریک می گویم و از خداوند قادر متعال، تداوم روز افزون عزت، اقتدار و صلابت ایران اسلامی را مسئلت می‌نمایم.

حبیب جهانساز
رئیس سازمان چای کشور

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان