گروه : دسته‌بندی نشده

فرماندار لاهیجان در پیامی به مناسبت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی، ضمن گرامی داشت این روز، از مردم شهرستان دعوت کرد برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا، در روزهای آتی در خانه بمانند.

متن پیام یونس محمودی به این شرح است:

ایران اسلامی و مردم سرافراز آن همواره در برهه‌های حساس، بینش و بصیرت کم نظیر خود را نشان داده و برای توسعه و پیشرفت کشور، تصمیم‌های بزرگ و اثرگذار گرفته‌اند؛ یکی از این روزهای افتخارآفرین، دوازده فروردین سال ۱۳۵۸ است که مردم فهیم ایران اسلامی پس از سال‌ها مبارزه ضد طاغوت و پیروزی انقلاب اسلامی، به پای صندوق‌ها رفتند و با رای “آری” خود، استقرار پایه‌های مردم سالاری دینی و تجلی حق تعیین سرنوشت را به دنیا نشان دادند.

امروز نیز کشور ما در موقعیت حساس دیگری قرار گرفته و با بیماری عالمگیر کرونا مبارزه می‌کند. در این راه نیز مردم بزرگترین نقش را ایفا می‌کنند و مسئولان را در راه مبارزه و پیشگیری این بیماری به شایستگی همراهی می‌کنند زیرا بدون حضور مردم طرح‌های اجرا شده به موفقیت نخواهند انجامید.

اینجانب ضمن تبریک ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی، از تمام سازمان‌ها و نهادهای مسئول که در خط مقدم مبارزه با این بیماری قرار دارند و همچنین از اصحاب رسانه، سازمان‌های مردم نهاد و خیران به خاطر همراهی خوبشان قدردانی می‌کنم و از مردم عزیز شهرستان می‌خواهم تا برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا، در روزهای آتی نیز در خانه بمانند

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان