گروه : دسته‌بندی نشده

علی حامدی ” بازیکن سمنانی تیم فوتبال رئال مونستر آلمان در گفتگو با برنا گفت: تیم ملی فوتبال ساحلی نیاز به حمایت بیشتری دارد.

به گزارش گروه ورزشی کاشف خبر ؛ ” علی حامدی ” بازیکن سمنانی تیم فوتبال رئال مونستر آلمان در گفتگویی با برنا در خصوص فعالیت های خود در رشته ی فوتبال گفت : ۳۳ سال سن دارم و از سال ٨۶ وارد رشته فوتبال ساحلی شدم ، در تیم های شهید ربیعی سمنان، سمنان جوان، استیل آذین، مبارکه اصفهان، یاران اصفهان، باران طبرستان مازندران، شهرداری تبریز بازی کردم ودر حال حاضر عضو تیم شهرداری سمنان هستم.

وی در زمینه ی فوتبال ساحلی و دغدغه هایی که در این زمینه وجود دارد، عنوان کرد : بزرگترین دغدغه در فوتبال ساحلی کسب درآمد خوب از این رشته است تا بتوانیم با آرامش فکری کامل بصورت حرفه ای این ورزش کنیم.

حامدی با بیان اینکه برگزاری منظم لیگ تاثیر بسزایی در آمادگی بازیکنان دارد، افزود : برگزاری منظم لیگ موجب شده تا سطح بازیکنان ایران و تیم ملی ارتقا یافته و پیشرفت کند و در هر تورنمنتی همه ی تیمها برای قهرمانی جدال و رقابت می کنند.

وی در زمینه ی شروع فعالیت خود در فوتبال ساحلی گفت: استارت فوتبال ساحلی من با آقای دهرویه خورد ولی کسی که نقش اساسی در پیشرفت بنده و تمام بازیکنان فوتبال ساحلی ایران داشت ” مارکو اوکتاویو” بود و به نظر من مارکو اوکتاویو به گردن فوتبال ساحلی ایران حق زیادی دارد.

وی ادامه داد: تیم باشگاهی که در حال حاضر در آن توپ میزنم تنها تیم لیگ برتری استان سمنان در ورزشهای توپی است، و باشگاه شهرداری سمنان واقعا به خوبی فعالیت میکند با اینکه هیچ ارگانی به این تیم کمک نمیکند و امیدوارم که تیم شهرداری در سالهای آینده حمایت شود و مسولین شهری هم به فکر باشند تا این تیم خوب و ریشه دار از بین نرود.

این بازیکن تصریح کرد: در تیم ملی نیز با توجه به جوانگرایی که صورت گرفته نیاز به حمایت وجود دارد و امیدوارم تیم ملی نتایج خوبی بگیرد و پرچم کشورمان همواره در میادین بین المللی به اهتزاز درآید.

حامدی با اشاره به بازیکنان بنام فوتبال ساحلی دنیا عنوان کرد: بهترین بازیکن فوتبال ساحلی دنیا از نظر من برونو ژاویر برزیلی است که توانسته در این رشته بدرخشد.

وی در خصوص وضعیت تیم باشگاهی خود افزود: امسال در باشگاه شهرداری شرایط مطلوب بود و به نسبت سال گذشته امکانات بهتری فراهم شد، اگرچه هنوز با ایده آل ها فاصله داریم اما به نسبت همه چیز خوب و راضی کننده بود.

او در زمینه ی نحوه ی بازی خود و لقبی که می توان به او داد ، عنوان کرد : علاقه ای به داشتن لقبی ندارم و سعی کرده ام همیشه در بازی محکم و با غیرت بازی کنم و در خدمت تیمم باشم.

حامدی با اشاره به تفاوت های فوتبال ساحلی و چمنی اظهار داشت : این دو به نظر من اصلا قابل مقایسه نیستند از نظر شرایط زمین، تایم بازی، شرایط توپ و غیره اما باید گفت که هر ٢ نوعی از فوتبال هستند و نیاز به تکنیک و تاکیتیک خاص خود دارند.

وی با بیان اینکه پیشنهادهایی از باشگاههای خارجی داشته است ، خاطر نشان کرد : سال گذشته باشگاه رئال مونستر پیشنهاد داد که در تورنمنت باتومی گرجستان برای این تیم بازی کنم و من نیز این پیشنهاد را پذیرفتم و توانستیم نایب قهرمان شویم و من نیز در بازیها شرایط خوبی داشتم و توانستم بازی خوبی از خودم ارایه دهم.

حامدی در پاسخ به این سوال که چه حسی در خصوص بازی در تیم رئال مونستر برای حضور در نخستین دوره ی مسابقات فوتبال ساحلی جام باشگاههای جهان دارد گفت: خدا را شاکرم که در تورنمنت قبلی توانستم خوب کار کنم و مجددا باشگاه رئال مونستر به من اعتماد کرده و برای جام باشگاههای جهان از بنده دعوت کرده است ، حس بسیار خوبی است که بتوانی در بالاترین سطح از رقابت های باشگاهی بازی کنی و امیدوارم این بار نیز بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم و برای تیمم مفید باشم.

بازیکن ایرانی فوتبال ساحلی رئال مونستر با اشاره به برخورد مسوولان و مدیران تیم رئال مونستر با وی گفت: دکتر گابریل محققی مدیر عامل این باشگاه انسان شریف و خوش قلبی هستند وامیدوارم که بتوانم این همه لطف و محبت او را در درون زمین با بازی خوب و با روی سکو رفتن تیم در مسابقات پیش رو پاسخ دهم.برنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان