گروه : دسته‌بندی نشده

مسابقات پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک قهرمانی استان گیلان با معرفی نفرات و تیم های برتر برگزار شد.

مسابقات پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک قهرمانی استان گیلان، پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ در سالن یادگار امام رشت برگزار شد.
در مسابقات پرورش اندام رده سنی جوانان، در وزن ۷۵- کیلوگرم سعید محمدی عنوان قهرمانی را کسب کرد، سیدسینا آفرین زاد در مکان دوم قرار گرفت و مصطفی شاد نیز مقام سوم این رده سنی را به خود اختصاص داد و در رقابت های وزن ۷۵+ کیلوگرم نیز، سیدمجتبی نوری عنوان قهرمانی گیلان را تصاحب کرد و امیرحسین حسین پور دوم شد.
در رقابت های رده سنی بزرگسالان در وزن ۶۰ کیلوگرم حافظ حق پرست، در وزن ۶۵ کیلوگرم جاوید عطایی، در وزن ۷۰ کیلوگرم حسن جانعلی زاده، در وزن ۷۵ کیلوگرم یاسر قلی نیا، در وزن ۸۰ کیلوگرم سعید علیپور، در وزن ۸۵ کیلوگرم پیمان ساکت، در وزن ۹۰ کیلوگرم وحید رعنارئوف، در وزن ۱۰۰ کیلوگرم سیدمجتبی نوری و در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم وحید عشوری عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند.
در بخش تیمی رقابت‌های پرورش اندام بزرگسالان استان گیلان نیز باشگاه کاووسی با ۶۳ امتیاز عنوان قهرمانی را تصاحب کرد، ذات پروران با ۳۷ امتیاز در مکان دوم قرار گرفت و باشگاه فیزیک جیم با ۲۸ امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت.
در رقابت‌های رده سنی پیشکسوتان نیز در وزن ۸۰- کیلوگرم طیب کوهگیرچگینی مقام قهرمانی را کسب کرد، اسماعیل شمشیری دوم شد و هادی عباسی در مکان سوم قرار گرفت و در وزن ۹۰ کیلوگرم مسعود محمدزاده به مقام قهرمانی دست یافت.
همچنین در رقابت های بادی کلاسیک و در دسته قد ۱۶۸ سانتیمتر ارشیا بهرامی، در قد ۱۷۱ سانتیمتر مبین حیدری، در قد ۱۷۵ سانتیمتر افشین درخشان نیک، در قد ۱۸۰ سانتیمتر کمال شهدی و در قد ۱۸۰+ سانتیمتر حمید علیزاده موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.
در بخش تیمی بادی کلاسیک نیز باشگاه تاجیک رشت با کسب ۵۳ امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت، باشگاه ذات پرور(الف) رشت با کسب ۴۰ امتیاز در مکان دوم قرار گرفت و باشگاه اطلس نیز با کسب ۳۱ امتیاز سوم شد.
در مسابقات بخش فیزیک و در دسته قدی اول رضا قاسمی، در دسته قدی دوم کیوان سامع، در دسته قدی سوم محمدحسین حاجی کریمی، در دسته قدی چهارم شهاب قاسم زاده، در دسته قدی پنجم علیرضا سلیمان و در دسته قدی ششم بهنام مرادی عناوین نخست را تصاحب کردند.
در بخش تیمی رقابت های فیزیک نیز باشگاه ذات پرور(الف) رشت با کسب ۵۳ امتیاز عنوان قهرمانی گیلان را به خود اختصاص داد، باشگاه ذات پرور(ب) با ۴۴ امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت و باشگاه فیتنس پلاس با کسب ۲۸ امتیاز مقام سوم گیلان را کسب کرد.
به نفرات و تیم های برتر بخش های مختلف از سوی مسئولان برگزاری رقابت‌های پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک قهرمانی استان گیلان لوح و مدال قهرمانی اهدا شد. همچنین گانومیکس حامی این مسابقات به تمام برگزیدگان این مسابقات بسته اهدایی خود را تقدیم کرد.
این مسابقات با حمایت مادی و معنوی گانومیکس از ورزشکاران پرورش اندام برگزار شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان