گروه : دسته‌بندی نشده

کاشف خبر / یونس محمودی در هفدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان لاهیجان با بیان اینکه همه ی ما موظف به رعایت دستورالعمل های بهداشتی هستیم، گفت: ضمن تشکر از اعضای ستاد تنظیم بازار، متذکر می شوم که ما باید بیشتر و دقیق تر به موضوع مبارزه با کرونا توجه کنیم.

وی با تاکید بر تشدید نظارت و بازرسی ها از بازار و صنوف در آستانه ی سال جدید، گفت: دستگاه های اجرایی باید به نحوی فعالیت کنند تا مردم احساس کنند، مسئولان در کنارشان هستند.

نماینده عالی دولت در لاهیجان با بیان اینکه نانوایی هایی که در ایام بحران ها و تعطیلات بصورت کشیک فعال بودند مورد تقدیر قرار خواهند گرفت، گفت: میزان بازرسی های بازار لاهیجان دارای رتبه خوبی است اما ما وظیفه داریم تا این رتبه را ارتقا ببخشیم.

محمودی بر نظارت اعضای ستاد تنظیم بازار لاهیجان بر قیمت ها در سطح شهرستان تاکید کرد و گفت: بازگشت آرامش اقتصادی به مردم جزو اولویت ها ما قرار بگیرد.

وی تشدید نظارت بر استحصال معادن کوه و رودخانه در سطح شهرستان را خواستار شد و گفت: در ایام تعطیلات اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان باید نظارت ویژه ای را در حوزه های مربوطه، تدارک ببیند.

فرماندار لاهیجان با بیان اینکه مردم کمبود ها را تحمل نمی کنند، گفت: دستگاه ها باید تدابیری را اتخاذ کنند که مردم لاهیجان با هیچ کمبود کالایی مواجه نشوند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان