کاشف خبر / به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان لاهیجان ، آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان لاهیجان با حضور روح الله بخشی نژاد فرماندار شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این مراسم فرماندار لاهیجان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و ایثارگران ، تصریح کرد: دفاع مقدس الگویی در اختیار همه ما قرار داده است که امروز هم می تواند سرمشق امور باشد. مدیریت سردار سلیمانی در دفاع از حرم ، برگرفته از اصول و اسلوب دفاع مقدس بود.

وی با اشاره به اینکه در دوران هشت ساله دفاع مقدس امکانات جمهوری اسلامی به هیچ وجه قابل مقایسه با دشمن نبود ، ایمان و عزم راسخ را رمز پیروزی رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل قلمداد نمود. بخشی نژاد در ادامه اظهار داشت: در سوریه و عراق نیز امکانات جبهه مقاومت نسبت به دشمن قابل قیاس نبود اما تکفیری ها شکست خوردند که این به دلیل روحیه جهادی برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس بود.

وی تاکید کرد: گفتمان و فرهنگ دفاع مقدس شاه کلیدی در اختیار ما قرار داده است که راهکار حل بسیاری از مسائل و مشکلات کشور در همه حوزه های اقتصادی و فرهنگی است.

فرماندار لاهیجان در پایان افزود: ایثارگران ما با خدای خویش معامله کرده اند و نیازی به تجلیل ما ندارند ؛ اما ما وظیفه داریم قدردان جانفشانی های این عزیزان باشیم و در هر فرصتی بتوانیم از تجربیات ، خاطرات راهنمایی های این عزیزان در اداره امور بهره بگیریم.

در پایان این مراسم از تعدادی از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در شهرستان لاهیجان تجلیل به عمل آمد.

تصاویر ؛ سید احمدرضاکیایی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان