گروه : دسته‌بندی نشده

کاشف خبر / بخشدار مرکزی لاهیجان اظهار داشت :این پروژه‌ها شامل بهره‌برداری از روکش آسفالت راه روستایی لیالستان، تعریض و زیرسازی آسفالت راه روستایی پاشاکی بالا ،هدایت آبهای سطحی سعادت محله بوجاییه، بهره برداری پارک بازی روستایی بازکیاگوراب جدول گذاری و پیاده روسازی معابر روستایی سرشکه می باشد که در این ایام افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
علینژاد افزود:طی ۴۲ سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی خدماتی در تمام سطح کشور انجام گرفته است اما روستا ها به جهت اینکه رکن اصلی تولید می باشد نیازمند توجه ویژه هستند که متاسفانه بسیاری از روستاهای این بخش از کمترین امکانات همچون جاده مناسب، محروم هستند.
وی اذعان داشت :حوزه مدیریت بسیار گسترده می باشد لذا جامعه شناسی مهمترین اصل مدیریت به حساب می آید . اینجانب یک روستا زاده ام لذا اشرافیت کامل بر مشکلات و معضلات مردم روستا دارم با همه این اوصاف سعی نمودم درب بخشداری به روی مردم زحمتکش روستا باز باشد تا من به عنوان صدای مردم بتوانم با آگاهی بیشتر نسبت به حل مشکلات مردم خواستار کمک و مساعدت از مدیران بالادست باشم، گفتنی است این موضوع به همه دهیاران و شوراها و کارکنان بخشداری مرکزی اعلام گردیده است که شنیدن حرف مردم و ارتباط تنگاتنگ با آنها مهمترین سیاست کاری بخشداری می‌باشد به همین خاطر با هماهنگی‌های انجام گرفته ، مقررشد تا در وقت غیر اداری به همراه دهیاران و شوراها و روسای ادارات از روستاهای این حوزه ، سرکشی شودتابامشکلات مردم از نزدیک آشنا شویم.
زیرا به این حرف امام اعتقاد قلبی دارم که به داد روستاها برسید زیرا آنها زبان شکایت ندارد.
بخشدارمرکزی لاهیجان یادآور شد: بخش مرکزی لاهیجان با ۵ دهستان و جمعیت تقریبی ۴۴ هزار نفر از جمله بخش های پر وسعت و پر جمعیت استان گیلان می باشد. همواره از مهمترین معضلات روستاها ،حوادث غیر مترقبه همچون برف، سیل و آتش سوزی است. در ابتدای ورود اینجانب تلاش شد تا با راه‌اندازی طرح نو درجهت راه اندازی اتاق فکر و همچنین با تشکیل ستاد بحران در بخش مرکزی ودهستان ها، از خسارات وارده جلوگیری شود به طوری که وقتی در این بخش منزل مسکونی ای دچار حریق شد با همت مردم و کمک خیرین در کمتر از یک ماه درجهت ساخت منزل مسکونی جدید با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد اقدام گردید.
علی نژاد ادامه داد: هر چقدر دانش و اندوخته مدیران زیادتر باشد حل مشکل آسانتر خواهد گشت لذا از همه اهل علم و دانش خواستار ارائه راهکار در جهت حل مشکلات مردم می باشیم.
علی نژاد در خصوص اقدامات انجام شده طی مدت ۳ماه مسئولیت خود گفت:شن ریزی برخی از جاده های دهستان ها، ترمیم جاده های رانشی، آسفالت برخی از روستاها بر اساس مصوبه کمیته برنامه ریزی شهرستان ،تشکیل جلسات متعدد با دهیاران دهستان‌ها به جهت برطرف نمودن مشکلات روستاها، برگزاری جلسات متعدد با روسای ادارات مرتبط در زمینه حل مشکلات زراعی کشاورزان ، ضعف برق و رفع کمبود سموم کشاورزی ازجمله این اقدامات می باشد.

همای گیلان

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان