گروه : دسته‌بندی نشده


به گزارش پایگاه خبری کاشف خبر ، فرماندار شهرستان لاهیجان ضمن تبریک فرارسیدن ایام دهه مبارک فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران علی رغم درگیری با ناملایمات، تحریمها، جنگ و توطئه هایی که متحمل شده است، شکوفایی و ریشه عمیق ان به لطف خدواند و امام(ره) بود و استمرار آن همچنان با هدایت و رهبری مقام عظمای ولایت و همدلی و همیاری مردم قوی و هدفمند ادامه دارد.

محمودی افزود: در این راستا خدمتگزاران نظام اسلامی ایران درمسیر ارزشمند خدمت به مردم تلاش می کنند و به همت مسئولین، روحانیون، بسیج، نیروهای امنیتی و قضایی ، خدمت رسانی و نعمت امنیت دراین شهرستان برقرار است.

وی با بیان اینکه بایستی تمامی مسئولین شهرستان در راستای حفظ فضای اتحاد و همدلی شهرستان تلاش کنند گفت: دیدگاهها و تفاوت های سلیقه ای نباید مانع وحدت و یکپارچگی باشد و رفع مشکلات و دغدغه ها که نقطه مشترک است به فراموشی سپرده شود.

فرماندار لاهیجان اظهار داشت: دهه فجر سمبل اتحاد مردم است و این اتحاد، عامل مهم پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی و مانایی آن در رسیدن به اهداف و گذر از مراحل سخت بعد از انقلاب می‌باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان در پایان از افتتاح ۸۰ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۹۶۰ میلیارد ریال در این ایام در شهرستان لاهیجان خبر داد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان