گروه : دسته‌بندی نشده

مدیر عامل شرکت بیمه تعاون کشور در حاشیه آیین افتتاح واحد تخصصی بیمه زندگی در رشت گفت : سرعت ارایه خدمات و احترام به مشتری از مهمترین مزیت های بیمه تعاون است.

به گزارش پایگاه خبری کاشف خبر ؛ دکتر یونس مظلومی مدیر عامل شرکت بیمه تعاون کشور در حاشیه همایش بیمه زندگی و آیین افتتاح واحد تخصصی بیمه زندگی در رشت اظهار داشت : شرکت بیمه تعاون در سال ۹۲ تاسیس گردید و اکنون در هشتمین سال از سابقه ی فعالیت های خود قرار دارد.

وی افزود : خوشبختانه با کمک کلیه ذینفعان شرکت توانسته ایم این بیمه را به یکی از شرکت های خود صنعت بیمه تبدیل کنیم و استراتژی ما توسعه کمی و کیفی است و اهدافی در این راستا تدوین شده که این اهداف به سه بخش کوتاه مدت ، میان مدت و بلندمدت تقسیم شده است.

مظلومی با بیان اینکه یکی از این هدفها گسترش جغرافیایی شرکت بیمه تعاون در سطح کشور است ، ادامه داد : این توسعه و گسترش از نظر شعب ، نمایندگی ها و شبکه فروش می باشد و یکی از دیگر هدفها نیز توسعه بیمه های عمر و زندگی در استانها می باشد.

وی اضافه کرد : امروز واحد تخصصی بیمه زندگی بیمه تعاون در استان گیلان افتتاح شد و امیدواریم که قدم مثبتی را در راستای گسترش بیمه زندگی که یکی از اهداف عالیه صنعت بیمه در کشور است رقم بزنیم.

وی یکی از مزیت های بیمه تعاون را سرعت ارایه خدمات آن دانست و گفت : اصلی ترین هدفی که در بیمه تعاون برای جلب رضایت مشتری در نظر گرفته شده است ،سرعت ارایه خدمات علی الخصوص سرعت پرداخت خسارت می باشد که در این جهت برنامه ریزی ها و هدفگذاریهای صورت گرفته است و خوشبختانه تا کنون در این زمینه موفق بودیم چه در پرداخت بیمه های درمانی و چه در بیمه ی خودرو که این دو بخش عمده ترین بحث های پرداختی را در بیمه به خود اختصاص می دهند.

وی افزود : کیفیت خدمات ، قیمت مناسب ، سهولت در دسترسی و احترام به مشتری از سیاست ها و اهداف شرکت بیمه تعاون می باشد.

مدیر عامل شرکت بیمه تعاون کشور اضافه کرد : بحث سنجش رضایت مشتریان در بیمه تعاون نیز مد نظر قرار گرفته ، بدین صورت که پس از دریافت خدمات مشتری از بیمه تعاون که ممکن است صدور بیمه نامه یا پرداخت خسارت باشد ما مرکز تماسی را در تهران به صورت اختصاصی برای سنجش رضایت مشتری در نظر گرفته ایم که با مشتریان تماس حاصل می کنند و در زمینه ی موارد مختلف پرسش می کنند و به پیشنهادات و نظرات مشتریان گوش فرا می دهند که این امر به ما کمک می کند که اشکالاتی را که احیانا در فرآیند خسارت و صدور وجود دارد را برطرف کنیم و کیفیت خدمات را ارتقاء بخشیم.

مظلومی در بحث آموزش و فرهنگ بیمه در جامعه عنوان کرد : در فاصله زمان ۱۵ سال چهار شرکت بیمه دولتی در کشور به ۳۳ شرکت بیمه تبدیل شد و واقعیت این است که صنعت بیمه و بخش دانشگاهی ،بخش پرورش نیروهای انسانی و مهارت های مورد نیاز و همچنین بخش جانشین پروری در صنعت بیمه به این سرعت نتوانست خود را تطبیق دهد با مهارت های مورد نیاز صنعت بیمه در کشور و ضرورت دارد که آموزش دانش بیمه ای ، انتقال مهارت ها و مدیریت دانش به تمامی فعالان بیمه ای شرکت ها انجام شود تا بتوانیم آموخته هایی که در صنعت بیمه وجود دارد را به نسل بعدی بیمه و همکاران منتقل کنیم چون صنعت بیمه یک صنعت تخصصی است و در همه جای دنیا یکی از پیچیده ترین خدمات ،خدمات بیمه ای است و نیاز به دانش بالا دارد. بنابراین در بیمه تعاون ما دانش بیمه ای را در تمامی شعبی که در سطح استانها داریم مد نظر قرار دادیم .

وی ادامه داد : بحث آموزش در سرپرستی بیمه تعاون در استان گیلان که امروز افتتاح گردید به جد مد نظر قرار دارد تا انشاءالله همکاران بتوانند برای کشور ارزش افزوده ایجاد کنند و همچنین در افزایش تولید ناخالص داخلی سهم بسیار خوبی داشته باشند.

خبرنگار؛ ماریا اخوان
عکاس؛ سید احمدرضا کیایی

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان