گروه : دسته‌بندی نشده

در ارزیابی استانی روابط عمومی های ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان،لاهیجان حائز رتبه اول شد.
به گزارش پایگاه خبری کاشف خبر ؛بر اساس آخرین ارزیابی صورت گرفته از سوی مدیریت روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در سال ۹۹ شهرستان لاهیجان با کسب امتیاز ۹۵ در راس همه شهرستان های گیلان قرار گرفت و رتبه اول را بدست آورد.
نگار نادری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان با اعلام این خبر افزود :به منظور ارتقای سطح کیفی تارنمای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و افزایش دقت و حساسیت نسبت به بروز رسانی اخبار و اطلاعات و امکان تعامل دوسویه با مخاطبان ،ارزیابی فعالیت تارنما(سایت) نیز علاوه بر سنجش میزان و کیفیت اخبار در دستور کار کارشناسان ستادی قرار گرفت و بخش های مختلف با در نظر گرفتن مواردی همچون صفحه آرایی و ویژگی های بصری ،تبلیغات و اطلاع رسانی ،به روز بودن ،کیفیت محتوا و … امتیازات اختصاص داده شد .
وی همچنین گفت:روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان در حالی همانند سال قبل حائز رتبه اول شد که هماره در رده های اول تا سوم جایگاه تثبیت شده ای را دارا می باشد.
نادری ضمن تقدیر از عملکرد گروه روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی لاهیجان افزود:مدیریت اداره همواره در تلاش بوده ضمن نظارت دقیق بر عملکرد روابط عمومی به عنوان قلب و رکنی مهم ،از کارکنان متعهدی بهره ببرد و به همین منظور فاطمه دوستی و گل اندام انصار جعفری دو تن از کارشناسان فرهنگی در امر خبررسانی بکار گرفته شد تابا بهره گیری از تارنمابه ادرس( https://lahijan.farhang.gov.ir/ ) و صفحات مجازی دیگر از جمله تلگرام (lahijan_farhang_honar@) و اینستاگرام ( ???? http://www.instagram.com/bareshfarhangi_lahijan/ )اخبار روز فرهنگ و هنر را به سمع و نظر مردم برسانند.
ادارات کل فرهنگ وارشاد اسلامی گیلان علاوه بر ستاد دارای ۱۶ واحد شهرستانی است که ضمن آنکه لاهیجان در این ارزیابی در جایگاه اول قرار گرفت،شهرستان های رودسر،شفت و آستانه اشرفیه مشترکا دوم و فومن حائز رتبه سوم شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان