گروه : دسته‌بندی نشده

نمایش خیابانی دوران عاشقی از لاهیجان در هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت موفقیت هایی کسب کرد.
به گزارش کاشف خبر ؛ نمایش خیابانی”دوران عاشقی” به نویسندگی و کارگردانی امیر امینی کاری از گروه نمایشی همزاد و آوانگارد در هفدهمین جشنواره سراسری مقاومت موفق به کسب کاندیدای طراح لباس ،جایزه برگزیده طراحی فضا(آرزو علی پور و امیر امینی) و جایزه ی دوم کارگردانی ( امیر امینی) شد.

نمایش”دوران عاشقی”با موضوع جنگ است که در آن قومیت های مختلف از اقصی نقاط ایران جنگ و شهادت را با حرکات فرم به تصویر می کشند. درابن نمایش تلاش مردم برای پیروزی انقلاب و سرنگونی رژیم ستم شاهی تا هشت سال دفاع مقدس و فرهنگ زیبای ایثار و شهادت با حرکات فرم به نمایش درآمد.

هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر «مقاومت» با دبیری حمید نیلی و به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح از ۲۵ آذر تا دوم دی‌ماه در محوطه تالار وحدت تهران اجرا و به صورت زنده در سایت تیوال پخش شد.

احمد شریفی ، الهه یوسفی ، سبا جهانگل عزیزی،طاها سراجی ، ساناز قلی پور ، معین گوهری ، سینا ایمانی ، محمود مسعودی ، مائده میرموید از جمله بازیگران این نمایش هستند که هنرنمایی کردند.

از دیگر عوامل این نمایش: مشاور کارگردان:آرزو علیپور ؛ طراحی فضا ولباس و حرکت : آرزو علیپور و امیر امینی ؛ عوامل پشت صحنه:سیتا ایمانی ،نوید لاهیجی، کیانا علی نیا ، طاها سراجی و طراحی پوستراز نگین شرکت.

روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان موفقیت این زوج هنری را به آنان و جامعه هنری شهرستان تبریک عرض می کند .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان