گروه : دسته‌بندی نشده

روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران درباره واکنش‌ها به اعدام روح الله زم-مدیر کانال تلگرامی آمدنیوز- اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش کاشف خبر ، به نقل از قوه قضاییه، در این اطلاعیه آمده است:

در بیش از یک سال سیر رسیدگی به این پرونده، تحقیقات کاملی از متهم اصلی توسط دادسرا و ضابطین و در خصوص کلیه موارد اتهامی صورت گرفته و اقاریر آقای زم درخصوص اقدامات مجرمانه خود و اظهاراتش درخصوص دیگران معادل صدها ساعت و چندهزار صفحه بازجویی بوده است که تاکنون بخش مربوط به اقدامات مجرمانه خود وی مورد رسیدگی نهایی قرار گرفته، لکن اظهارات و ادعاهای وی در خصوص دیگران، در حال رسیدگی است.

تاکنون پرونده برخی از مرتبطین زم در داخل کشور نیز با کیفرخواست به دادگاه ارسال گردیده و پرونده برخی دیگر از متهمین در دادسرا مفتوح است.

کلیه مراحل دادرسی و صدور آراء محاکم از جمله رای قطعی دیوان عالی کشور در مورد این پرونده که بیش از یک ماه پیش صادر شده، بارعایت مواعد قانونی انجام شده و ابلاغ گردیده است.

اجرای حکم هم پس از ابلاغ به وکیل متهم و رعایت کلیه ضوابط و مقررات از جمله ملاقات اعضای خانواده ایشان برای چندمین بار در روز قبل از اجرای حکم صورت گرفته است.

علاوه بر ملاقات‌های فوق، به منظور تبیین ابعاد جرایم ارتکابی نیما زم برای پدر محترم وی، جلسه‌ای باحضور نمایندگان وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه و قاضی پرونده تشکیل گردیده است لذا طرح مباحث حاشیه‌ای از قبیل مبادله زم (به عنوان یک شهروند ایرانی) با کشورهای خارجی نیز هیچگاه مطرح نبوده و لازم است از هرگونه گمانه زنی و اظهارنظرهای غیردقیق و غیرواقع در این خصوص پرهیز گردد.

ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان