گروه : دسته‌بندی نشده

فراخوان ارسال اثر برای شرکت در ۳ نمایشگاه‌ گروهی عکس”رویای رندگی”، آرم و لوگوتایپ”نشان”، پوستر تصویرسازی و نقاشی «جلوه» توسط گروه هنری «رسم»، تا پنجشنبه، ۲۷ آذر ۱۳۹۹ تمدید شد.

سمیرا صفاری، مدرس دانشگاه و طراح و عضو انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، بیان نمود که هنرمندان همواره در حال خلق اثار اند و کشف این اثار، یکی از ویژگی های کیوریتوران بوده که همواره مورد چالش می باشد.۳ نمایشگاه هنرهای تجسمی “رویای زندگی”، “جلوه”و نشان”، با اهداف معرفی دیدگاه ها و چشم اندازهای متفاوت در عکاسی، ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت هنرمندان سراسر کشور، همچنین ارتباط و آشنایی بیشتر متقاضیان (سفارش دهندگان) با این هنر برگزار می شود. نیز ارتقاء سطح کیفـی هنر مدنظر می باشد.

نمایشگاه گردان این نمایشگاه مطرح نمود که موضوع و تکنیک آثار در این نمایشگاه‌ آزاد است و محدودیتی در سبک و اجرای آن ها و سن شرکت کنندگان وجود ندارد. هر متقاضی برای شرکت در این نمایشگاه‌ می‌تواند حداکثر سه اثر را برای داوری ارسال نماید. داوری رایگان بوده و هزینه شرکت در نمایشگاه برای هر اثر راهیافته ۵۰ تومان است.

وی افزود: به شرکت کنندگانی که آثارشان راه یافته شده و در نمایشگاه به‌نمایش گذاشته می‌شود، گواهینامه معتبر دو زبانه اعطا خواهد شد. ابعاد آثار عکاسی ۲۰ در ۳۰ سانتیمتر سانتیمتر است که هزینه چاپ، قاب، پست و تحویل آثار به عهده شرکت کننده می‌باشد. در صورت فروش آثار، صد در صد مبلغ فروش به هنرمند تعلق خواهد گرفت. همچنین امکان چاپ و آماده سازی آثار در رشت وجود دارد.

صفاری گفت: این نمایشگاه‌ ها توسط گروه هنری «رسم» و با نمایشگاه گردانی سمیرا صفاری برگزار می شود. کلیه داوران این رویداد مدرسین و طراحان در سطح کشور بوده و شامل سارا خبیر و مسعود صفرنیا، همچنین یونس دهقانی و سمیرا صفاری می شوند.

کیوریتور ادامه داد: ۳ نمایشگاه گروهی “جلوه”، “رویای زندگی”و “نشان”، در دی ماه ۱۳۹۹، در گالری کلهر رشت برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار جهت شرکت در این ۳ نمایشگاه‌ می‌توانند با شماره ۰۹۳۶۵۱۰۱۰۲۶ در پیام‌رسان واتس‌آپ تماس حاصل نمایند. و یا به صفحه اینستاگرام گروه رسم، با آدرس rasmgroup@ مراجعه فرمایند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان