گروه : دسته‌بندی نشده

کاشف خبر / یونس محمودی در نهمین جلسه ستاد بحران لاهیجان، هدف از برگزاری این نشست را هم اندیشی در خصوص پیشگیری، پیش بینی، مقابله و بازتوانی در زمان وقوع حوادث و رخدادهای طبیعی در شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت: بخشداران، شهرداران و دهیاران، محور های متمرکز دولت و مردم هستند و می بایست در تسهیل مشکلات مردم نهایت تلاش خود را بکار گیرند.

وی تشکیل جلسات ستاد بحران را به معنای حفظ و افزایش آمادگی ذهنی مدیران قلمداد کرد و افزود: تمامی دستگاه های امدادی باید در راه های مواصلاتی اصلی، فرعی و روستاها مستقر شوند.

نماینده عالی دولت در لاهیجان با تاکید بر عدم استقرار امکانات امداد و نجات دستگاه های اجرایی در کارگاه ها، گفت: باید آمادگی مقابله با هرگونه بحرانی را در این شهرستان داشته باشیم.

محمودی با قدردانی از مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان، گفت: عملیات لایروبی ۱۴ کیلومتر از رودخانه سید علی اکبری در محدوده ی شهرستان لاهیجان آغاز شده است و با این اقدام، خطر طغیان رودخانه و آبگرفتگی روستاهای در مسیر این رودخانه کاهش می یابد.

وی به لزوم آماده سازی بستر فرود بالگرد در زمین چمن مجموعه ورزشی تختی لاهیجان در مواقع وقوع بحران تاکید کرد و گفت: پلیس راهور، شهرداری و سایر دستگاه های مربوطه نسبت به هدایت ترافیکی و انتقال خودروهای پارک شده در خیابان های اصلی هنگام بارش برف و در جهت جلوگیری از کاهش سرعت در عملیات برف روبی تدابیر لازم را اتخاذ نمایند.

فرماندار لاهیجان با اعلام این جلسه بعدی ستاد بحران شهرستان با حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گیلان برگزار می شود، اظهار داشت: قطع برق در زمان بارش برف هیچ توجیهی برای مردم و ستاد مدیریت بحران ندارد.

محمودی افزود: اداره برق از هم اکنون باید با همه تجهیزات و امکانات خود به رفع نقاط ضعف خود بپردازد تا در زمان بارش برف مردم با قطع برق مواجه نشوند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان