گروه : دسته‌بندی نشده

هشتمین جشنواره هنری هفت (بزرگترین جشنواره هنرجویی بخش خصوصی کشور) ۱۰ الی ۲۵ اسفند در پلاتوی آموزشگاه سینمایی هفت رشت برگزار می شود.

علی حلوی مدیر آموزشگاه سینمایی هفت و دبیر جشنواره با اعلام این خبر افزود: جشنواره بزرگ هفت امسال نیز با بخش های متنوع اعم از کلیپ و فیلم کوتاه، دوبله، نمایش کودک، نمایش بزرگسال و نمایشنامه خوانی برگزار می شود.
وی ادامه داد: هشتمین جشنواره هفت امسال در ۱۵ روز برگزار می شود که در صورت مهیا بودن شرایط با توجه به شرایط کرونایی جامعه به شکل حضوری و در غیر این صورت به صورت مجازی و اینستاگرام برگزار خواهد شد.
دبیر جشنواره هفت ادامه داد: امسال بخش فیلم کوتاه و کلیپ که مربوط به کارگاه سینمایی هفت است، مانند سال گذشته به صورت رقابتی برگزار و به برگزیدگان بخش داوری جوایزی اهدا خواهد شد.
در بخش نمایش بزرگسال امسال ۱۰ الی ۱۲ کار، اجرا می شود که هر نمایش ۳ سانس به روی صحنه خواهد رفت. در صورت امکان، با حضور تماشاگران و رعایت پروتکل های بهداشتی و در غیر این صورت به صورت مجازی و اینستاگرام اجرا خواهند شد.
دبیر جشنواره هفت با اشاره به اجرای ۱۰ نمایشنامه خوانی در جشنواره امسال افزود: در جشنواره هشتم، در اتفاقی جدید ۱۰ نمایشنامه خوانی از نمایشنامه های زیبای ایرانی و خارجی اجرا خواهد شد. هرشب یک خوانش خواهیم داشت که در نوع خود کاری کم نظیر است و امیدوارم مورد توجه علاقمندان قرار گیرد.
حلوی با اشاره به اجرای نمایش های کودک نیز اظهار داشت: در این بخش تقریبا ۱۰ نمایش خواهیم داشت که ۴ اثر از کارگاه سینمایی، ۴ نمایش بخش مبانی کودک و ۲ نمایش هم در بخش خردسال به مربیگری محبوبه فیاض خواهد بود.
دبیر جشنواره هفت بیان کرد: در جشنواره امسال هم بخش دوبله زیرنظر حسین توسلی با دوبله زنده آثار جذاب سینمایی پذیرای علاقمندان خواهد بود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان