گروه : دسته‌بندی نشده

طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته ۱۲ هزار نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند؛ کشور آمریکا در شب گذشته ۲۲۵۱ قربانی را ثبت کرده است.
به گزارش کاشف خبر، نقل از باشگاه خبرنگاران پویا ؛ بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی “worldometer” تا صبح امروز ۶۶ میلیون و ۸۵۷ هزار و ۹۶۹ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، یک‌‌ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۵۷۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۴۶ میلیون و ۲۴۴ هزار و ۱۹۷ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۲۰۸ هزار و ۷۹۰ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۴ میلیون و ۹۸۳ هزار و ۴۲۵ نفر رسیده است؛ تاکنون ۲۸۷ هزار و ۸۲۵ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۳۶ هزار و ۱۱۱ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۹ میلیون و ۶۴۴ هزار و ۵۲۹ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۴۰ هزار و ۲۱۶ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌‌‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۴۲ هزار و ۲۲۶ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۶ میلیون و ۵۷۷ هزار و ۱۷۷ نفر رسیده است؛ تاکنون ۱۷۶ هزار و ۶۴۱ برزیلی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشورهای روسیه، فرانسه، ایتالیا، انگلیس و اسپانیا نیز به‌ترتیب با ۲میلیون و ۴۳۱ هزار و ۷۳۱، ۲میلیون و ۲۸۱ هزار و ۴۷۵، یک‌میلیون و ۷۰۹ هزار و ۹۹۱، یک‌میلیون و ۷۰۵ هزار و ۹۷۱ و یک‌میلیون و ۶۹۹ هزار و ۱۴۵ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای آرژانتین با یک ‌میلیون و ۴۵۹ هزار و ۸۳۲ مبتلا و کلمبیا نیز با یک‌میلیون و ۳۶۲ هزار و ۲۴۹ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای هند، آمریکا و برزیل به‌‌ترتیب با ۹میلیون و ۱۰۰ هزار و ۷۹۲، ۸میلیون و ۷۸۷ هزار و ۷۳۸ و ۵میلیون و ۷۶۱ هزار و ۳۶۳ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان