گروه : دسته‌بندی نشده

مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی رئال مونستر آلمان در گفتگو با کاشف خبر,گفت: تیم فوتبال ساحلی رئال مونستر آلمان در بازیهای جهانی ترکیه حضور خواهند داشت.

به گزارش گروه ورزشی  کاشف خبر؛ دکتر گابریل محققی مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی رئال مونستر آلمان در گفتگویی با برنا در خصوص زمان برگزاری رقابت های فوتبال ساحلی درآنالیای ترکیه اظهار داشت: این رقابت ها از ۱۹ لغایت ۲۷ اکتبر برگزار می شود و از آلمان دو تیم و دیگر کشورها یک تیم شرکت خواهد کرد .

وی در زمینه ی حضور تیم رئال مونستر در این مسابقات افزود : تیم رئال مونستر در این بازیها از چهار بازیکن خارجی بنام های خوزه کارلوس دروازه بان از اسپانیا، حسن عبدالهی کاپیتان تیم ملی ایران فوتبال ساحلی ایران ، علی حامدی کاپیتان تیم فوتبال ساحلی سمنان و ایمان گورکی از فوتبال ساحلی بوشهر بهره خواهد برد، هرچند در خصوص یک بازیکن ایرانی دیگر نیز در حال تصمیم گیری هستیم و احتمالا یکی از ملی پوش های ایران خواهد بود .

محققی ادامه داد: امسال با شرکت در بازیهای اروپایی مطلع بودیم که نماینده ی آلمان در بازیهای جهانی نیز خواهیم بود زیرا تیم های اروپایی باید حتما در جام باشگاههای اروپا بازی کنند تا در بازیهای جهانی حضور پیدا کنند و تیم رئال مونستر و رستوک روبن به عنوان نمایندگان آلمان در بازیهای جهانی شرکت خواهیم کرد.

وی گفت : سطح بازیهای جهانی در بالاترین سطح قرار دارد ، تیم های زیادی از کشورها در جام جهانی وجود ندارند اما ملی پوشان این کشورها در باشگاههای معروف اروپایی و جهان بازی می کنند .

وی در خصوص فعایت باشگاه رئال مونستر در آلمان اظهار داشت، این باشگاه در رشته های مختلفی از جمله فوتسال ، فوتبال چمنی و فوتبال ساحلی فعالیت داشته است و در فوتسال در لیگ دو بوندس لیگا و در فوتبال ساحلی جز باشگاههای برتر جهان قرار داریم و در فوتبال چمنی نیز تلاش داریم که از لیگ شش اقدام کنیم.

وی اضافه کرد: در این دوره از رقابت ها آقای باغستانی مربی تیم خواهند بود چون در چند تورنمنت گذشته در کنار تیم بوده اند و نتایج خوبی را کسب کرده اند.

محققی اظهار داشت: سعی ما بر این است که سرمایه گذاران خوبی را وارد باشگاه کنیم که رشته های مختلف ورزشی در باشگاه رئال مونستر فعال شود و هر سرمایه گذار در هر رشته ی ورزشی که باشد ما پذیرای آن خواهیم بود.

مدیر عامل ایرانی باشگاه مونستر در خصوص اینکه چقدر می‌تواند به فوتبال ساحلی ایران کمک کند، خاطرنشان کرد: من بعنوان یک ایرانی در اروپا در خدمت همه هستم و اگر کسی از من کمکی بخواهد، قطعاً و با کمال میل کمک می‌کنم. ایران مملکت من هست و هر کاری از دست بر بیاید انجام می‌دهم.

دکتر گابریل درباره تمایل خود و باشگاهش از بازیکنان ایرانی گفت: بازیکنان خوب ایرانی زیاد هستند. کیفیت بازیکنان ایرانی خوب است، و فوتبالیست‌های ایرانی بیشتری می‌توانند در باشگاه‌های آلمانی حضور داشته باشند. کیفیت بازیکنان ایرانی بالاتر بازیکنان اروپایی است .

خبرنگار ;سید علیرضا کیایی

منبع /برنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان