گروه : دسته‌بندی نشده

کاشف خبر / شهرداری رشت، شهردار رشت در این جلسه، گزارشی از اقدامات شهرداری رشت در حوزه شهر دوستدار کودک ارائه داد.
احمدی پیگیری جهت مناسب سازی و بهسازی فضای شهری، برگزاری برنامه های فرهنگی و اجتماعی با موضوع کودک، تصویب ضوابط ساخت و تجهیز اتاق مادر و کودک، تهیه دیوار کودک و … را از اقدامات شهرداری رشت در این حوزه برشمرد.

شهردار رشت به ظرفیت سازمان ها و تشکل های مردم نهاد فعال رشت به عنوان یکی از بازوان اجرایی در حمایت از کودکان اشاره کرد و افزود: شهرداری رشت از تمام ظرفیت های خود برای مشارکت با موسسات مردم نهاد بهره می گیرد.

وی تصریح کرد: خانه بازی کودکان اوتیسم نیز با مشارکت شهرداری رشت به عنوان اولین مرکز اوتیسم کشور به تازگی در رشت افتتاح شده، ضمن اینکه شهرداری رشت در حوزه فرهنگی و هنری با انعقاد تفاهم نامه با موسسات خیریه برای حمایت از کودکان تلاش می کند.

احمدی در پایان با اشاره به شرایط این شهر به لحاظ گسترش کرونا ویروس خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا شهر رشت نیز مانند سایر شهرهای کشور، فعالیت های خود را بر بستر فضای مجازی برگزار می کند و تمامی آموزش ها و تحصیل کودکان مجازی صورت می گیرد.

گفتنی است، در راستای الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون حقوق کودک و ابلاغ دستورالعمل شهرهای دوستدار کودک، شهر رشت در بین ۱۲ شهر پایلوت شهر دوستدار کودک کشور قرار گرفت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان