گروه : دسته‌بندی نشده

صبح امروز، شهردار و اعضای محترم شورای شهر در نشستی صمیمی با سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش کاشف خبر ؛ شهردار لاهیجان در این نشست اظهار امیدواری کرد که با یاری هر چه بیشتر مدیریت شهری، بخشی از مشکلات تیم بهداشت و درمان مرتفع شود.

رئیس شورای شهر شهرستان لاهیجان نیز با اشاره به اینکه یکی از مشخصه های شهر خوب، شهر سالم است، گفت: مدیریت شهری جهت ارتقاء سلامت شهروندان، با تمام توان تیم بهداشت و درمان را همراهی خواهد کرد.

دکتر جواد نجار تمیزکار، مدیریت شهری را بازوی بهداشت و درمان دانست و تصریح کرد: از ابتدای شیوع اپیدمی کرونا تاکنون، مدیریت شهری با تولید و توزیع ماسک، ضدعفونی معابر عمومی، آگاهی رسانی بوسیله نصب بنر و پخش پیام های بهداشتی از تلویزیون شهری در راستای ارتقاء سلامت شهروندان ایفای نقش می کند.

دکتر محمدتقی نجف زاده- سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان در این نشست، ضمن خیرمقدم گویی به میهمانان حاضر در جلسه، چهار اصل حاکم بر مراقبت های بهداشتی اولیه را عدالت اجتماعی، مشارکت عمومی، همکاری بین بخشی و استفاده از تکنولوژی مناسب نام برد و گفت: بهداشت و درمان به تنهایی و بدون همراهی همه جانبه سایر ارگان ها و مشارکت مردم نمی تواند در مقابله با بیماری کرونا موفق عمل کند و خواستار حمایت همه جانبه مسئولین از تیم بهداشت و درمان شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان