گروه : دسته‌بندی نشده

فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری کلاهبردار و ارائه دهنده رسید جعلی اپلیکیشن آپ در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ “قاسم جانعلی‌پور” در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری کاشف خبر ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به شکایت خانمی مبنی بر اینکه در ازای فروش تلفن همراه خود به فردی ناشناس، رسید پرداخت اینترنتی توسط اپلیکیشن “آپ” از خریدار دریافت کرده و پس از تحویل گوشی متوجه جعلی بودن رسید شده است، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.
این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی‌های فنی و تخصصی صورت گرفته مشخص شد، گوشی و سیم‌کارت متهم این پرونده سرقتی است افزود: در ادامه روند رسیدگی به این موضوع، پلیس به دو پرونده مشابه در شهرستان آستانه‌اشرفیه برخورد کرد.
وی اذعان داشت: ماموران پلیس فتا با پیگیری سرنخ‌های به دست آمده، متهم مورد نظر را شناسایی و در منزل مادر بزرگش دستگیر کردند.
سرهنگ جانعلی‌پور با اشاره به اینکه متهم ۲۵ ساله اهل و ساکن استان دیگر است ولی در منزل مادر بزرگش در گیلان حضور داشت تصریح کرد: در بازرسی از محل دستگیری متهم گوشی حاوی نرم‌افزاری که با آن اقدام به ساخت رسید جعلی اپلیکیشن آپ می‌کرده، کشف شد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با اعترافات متهم به بزه انتسابی، دو مالخر ۳۲ و ۳۸ ساله دستگیر و دو دستگاه گوشی مالباختگان از آنها کشف شد تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان از شهروندان خواست، ضمن توجه به هشدارهای داده شده در صورت برخورد با هرگونه جرمی در فضای مجازی مراتب را از طریق سایت www.cyberpolice.ir به پلیس اطلاع دهند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان