گروه : دسته‌بندی نشده

کاشف خبر / یونس محمودی فرماندار لاهیجان در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری لاهیجان که با حضور مدیرکل سرمایه گذاری استانداری و مدیران کل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید، اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور به ویژه کاهش درآمد و با وجود مذایق ایجاد شده، باید اقدامات جدی تری در حوزه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری انجام دهیم.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا باعث ایجاد مشکلات و انقباض اقتصادی شد، گفت: مدیران شهرستانی همه تلاش های خود را به کار گرفتند تا در حد توان و امکان از انحراف اعتباری در لاهیجان جلوگیری به عمل آید.

فرماندار لاهیجان خاطر نشان کرد: در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان “سال جهش تولید” نامگذاری شده، باید بتوانیم در ارتقا سطح تولید، همت همه جانبه ای داشته باشیم.

محمودی به تشکیل ۱۴۲۶ پرونده برای واحدهای خسارت دیده در لاهیجان اشاره کرد و گفت: از ۳۱۸ میلیارد ریال اعتبار درخواستی شهرستان، ۲۷۰ میلیارد ریال تسهیلات تخصیص یافت.

وی به توزیع ۸۴ درصدی تسهیلات خسارت دیدگان شیوع کرونا در شهرستان اشاره کرد و گفت: لاهیجان توانست رتبه اول استان از این لحاظ کسب کند.

فرماندار لاهیجان با بیان اینکه روستاییان محور توسعه پایدار و متوازن هستند، گفت: ایجاد بازارچه فصلی و دائمی در شهرستان برای عرصه محصولات با هدف بهبود وضعیت معیشت مردم در دستور کار قرار گرفته است.

محمودی در پایان با بیان اینکه افزایش نرخ اشتغال در شهرستان جزو اهداف اصلی مدیران می‌باشد، اذعان داشت: مدیران کل، مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان و روئسای بانک ها، برای حل مشکلات مردم و اهتمام ویژه ای داشته باشند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان