گروه : دسته‌بندی نشده

نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: تنها در صورت حیله‌گری در صندوق‌های رای بازنده خواهم شد.

به گزارش کاشف خبر نشریه هیل یکشنبه شب نوشت: جو بایدن در میان هواداران خود در پنسیلوانیا گفت که فقط حیله‌گری به شکل ارعاب رای دهندگان می‌تواند مانع پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری شود.

بایدن افزود: از رای دادن اطمینان حاصل کنید زیرا تنها راه شکست ما این است که حیله‌گری در مراکز اخذ رأی صورت بگیرد، اما در هر حال من نتایج انتخابات را می پذیرم.

حضور بایدن در میان هواداران و سخنرانی در مورد نحوه برگزاری انتخابات و تلاش‌های احتمالی ترامپ برای تقلب در انتخابات در حالی صورت می‌گیرد که “سدریک ریچموند” نماینده کنگره لوئیزیانا و مدیر کمپین انتخاباتی بایدن عصر یکشنبه گفت: بایدن نامزد دموکرات‌ها حاضر است اواخر این ماه با ترامپ مناظره دوم انتخابات ۲۰۲۰ را انجام دهد به شرطی که رییس‌جمهوری دیگر مبتلا به کرونا نباشد و پروتکل‌های ایمنی رعایت شود.

ریچموند افزود: می‌دانم که بایدن می‌خواهد دوباره با ترامپ بحث کند و آمریکایی‌ها فاجعه‌ای را دیدند که دونالد ترامپ در اولین مناظره داشت.

ریچموند به عنوان مدیر کمپین انتخاباتی بایدن گفت: رویکرد ما به شیوه نامه‌های بهداشتی درباره مقابله با کرونا تغییر نکرده است و در این زمینه به توصیه‌های متخصصان و دانشمندان آمریکایی عمل می‌کنیم.

ترامپ به دنبال ابتلا به کرونا و مرخص شدن از بیمارستان روز یکشنبه مدعی شد هیچ دارویی در این زمینه دریافت نمی‌کند. وی گفت من در بیمارستان نوعی آنتی‌بادی دریافت کردم که بسیار خوب عمل کرد.

ایرنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان