گروه : دسته‌بندی نشده

فرماندار لاهیجان ازپرداخت ۱۸ میلیارد تومان تسهیلات به ۱۱۵ واحد صنعتی و صنفی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کاشف خبر / یونس محمودی فرماندار لاهیجان در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان با تاکید بر لزوم تقویت معیشت مردم، تصریح کرد ایجاد تسهیلات رفاهی و اتخاذ سیاست های مناسب برای حمایت از کارفرمایان از وظایف ما می باشد.

وی افزود: تعدیل و تنظیم بازار مبتنی بر دستورات ستاد ملی و استانی با برنامه ریزی، همدلی و همراهی مسئولان صورت خواهد گرفت.

فرماندار لاهیجان از تشکیل مداوم و ماهانه جلسات کمیته های مختلف شهرستان خبر داد و گفت: همه مدیران باید در راستای تحقق وظایف فرابخشی، اهتمام داشته باشند.

محمودی با اشاره به تنگناهای اقتصادی دولت و تحریم های ظالمانه ی کشورمان، افزود: ۱۱۵ واحد صنفی و صنعتی با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال در شهرستان لاهیجان از تسهیلات برخوردار شدند.

وی با اشاره به رتبه اول لاهیجان در پرداخت تسهیلات گفت: حمایت از سرمایه گذاران در جلسات رفع موانع تولید صورت خواهد گرفت.

فرماندار لاهیجان با تقدیر و تشکر از واحدهای صنفی و بازاریان شهرستان لاهیجان در رعایت پروتکل های بهداشتی، خاطرنشان کرد: ۸۳ واحد صنفی به دلیل تخلفات در عدم رعایت دستورالعمل ها به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

محمودی گفت: به دلیل وضعیت قرمز شهرستان لاهیجان در شیوع ویروس کرونا، فعالیت کلیه قلیانسراها ممنوع است و با متخلفان در این زمینه برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی برآورد نیازهای ضروری شهرستان از قبیل مواد غذایی و لوازم ضروری توسط اداره صنعت، معدن و تجارت را الزامی دانست و گفت: تمهیدات لازم برای اینکه هیچ کمبودی در شهرستان نداشته باشیم، اتخاذ شود.

فرماندار لاهیجان با انتقاد از عرضه خارج از شبکه بعضی اقلام نظیر کود، آرد و شکر، گفت:
نظارت و بازرسی ها در این زمینه تشدید شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان