گروه : دسته‌بندی نشده

کاشف خبر / یونس محمودی در جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان لاهیجان، این قشر را یکی از عناصر مهم و تصمیم ساز جامعه انسانی و اسلامی دانست و گفت: جوانان محور و پایه ی تصمیمات کلان ملی، استانی و شهرستانی می باشند.

محمودی جوانان نخبه و مخترع را مایه فخر قلمداد کرد و افزود: این قشر از جامعه موجبات سربلندی مردم را فراهم می کنند.

وی به جوان باوری و جوان گرایی در شهرستان لاهیجان تاکید کرد و افزود: حفظ و جایگاه و پرداختن به مطالبات آنها در دستور کار مسئولان دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

محمودی ایجاد اشتغال و تسهیل در حوزه ازدواج را از اولویت های ستاد ساماندهی جوانان دانست و افزود:
شناسایی و تحلیل خلأهای موجود‌ کمکاری ها و کارهای مغفول از وظایف اعضای ستاد است.

وی به تاکیدات رئیس جمهور و استاندار گیلان در حوزه جوانان اشاره کرد و گفت: لاهیحان به خود میبالد که جوانانش توانستند در حوزه های فناوری، مهندسی، پزشکی و غیره بدرخشند و حائز رتبه های تک رقمی و برتر کنکور شوند.

فرماندار لاهیجان ادامه داد: امیدواریم تا در حد توان و امکان در خدمت مردم و جوانان شهرستان لاهیجان باشیم.

محمودی به منابع سرشار و غنی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: جوانان هدفمند و مدیران توانمند می توانند به توسعه و پیشرفت کشور کمک کنند.

وی به تشکیل مجمع خیرین لاهیجان با محوریت جوان باوری در آینده ای نزدیک تاکید کرد و اذعان داشت: بانک اطلاعاتی جوان لاهیجی در همه حرفه ها و مشاغل باید تدوین و تکمیل شود.

فرماندار لاهیجان فقدان آمار در تصمیم سازی ها را دلیل نتیجه گیری اشتباه دانست و افزود: برای هر رویدادی در شهرستان، ارائه گزارش مستند و آماری مبتنی بر واقعیت را از دستگاه مربوطه انتظار داریم.

محمودی نقش والدین را در تسهیل ازدواج جوانان پر رنگ بر شمرد و گفت: خانواده ها می توانند با تشویق ها، کاهش هزینه های ازدواج مانند جشن، جهیزیه، مهریه و غیره، فرزندان را به ازدواج ترغیب نمایند.

لازم به ذکر است در این جلسه از خلیل موسوی شطرنج باز ملی و بین المللی لاهیجانی توسط فرماندار لاهیجان تقدیر به عمل آمد

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان