گروه : دسته‌بندی نشده

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان با تاکید بر لزوم توجه به امر پرورش دانش‌آموزان در کنار انتقال دانش، گفت: با انتقال فرهنگ‌های بومی و محلی می توان موجبات نشاط اجتماعی، پویایی نسل ها و نیز حفظ میراث معنوی را فراهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری کاشف خبر;در راستای اجرای بخشنامه حضور معاونان استانداری و مدیران کل دستگاه های اجرایی در شهرستان ها، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان به شهرستان املش سفر کرد .

مهندس کیمیا تنهایی در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه نرجسیه شهرستان املش ضمن تبریک فرارسیدن بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تقارن هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس فرصت خوبی برای قدردانی از جانفشانی شهیدان و ایثارگران است .

وی با تاکید بر لزوم توجه به امر پرورش دانش‌آموزان در کنار انتقال دانش، گفت : لازم است تا استعداد و توانمندی های دانش آموزان را پرورش دهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری در ادامه با تاکید بر اجرای فعالیت های فرهنگی در مدارس، تصریح کرد : با انتقال فرهنگ‌های بومی و محلی می توان موجبات نشاط اجتماعی، پویایی نسل ها و نیز حفظ میراث معنوی را فراهم کرد.

وی وجدان کاری، فرهنگ ایثار و امر به معروف و نهی از منکر را از بخش های حقوق شهروندی خواند و گفت: با معرفی هنجارهای اجتماعی و اصول اخلاقی در سایه آرامش و حفظ کرامت افراد می توان آسیب های اجتماعی را به کمترین حد ممکن رساند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان در سفر یک روزه خود به املش با خانواده شهیدان لطیفی و خداشناس نیز دیدار کرد .

بازدید از واحدهای مختلف فرمانداری و بخشداری های تابعه، گفت و گو با کارکنان و بررسی مشکلات پرسنلی آنان از دیگر بخش های سفر معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان به شهرستان املش بود.

در این سفر فاطمه قلی‌پور مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری و سعید زاهدی مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری گیلان، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار را همراهی می‌کردند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان