گروه : دسته‌بندی نشده

سرپرست شهرداری لاهیجان از همکاری شهروندان برای اجرای پروژه ممیزی املاک قدردانی کرد.
به گزارش کاشف خبر ؛  یوسف قیامتیون در گفت و گویی افزود: شهرداری لاهیجان در راستای اجرای ماده ۹ قانون نوسازی و عمران شهری برای به روز رسانی بانک اطلاعات املاک جامع سطح شهر نسبت به تجدید عملیات ممیزی املاک و مستغلات و نقشه برداری هوایی در حال اقدام می باشد.
وی اضافه کرد: کارشناسان ممیزی با ارائه کارت شناسایی معتبر برای متراژ املاک و جمع آوری اطلاعات لازم به در منازل مراجعه کرده تا اطلاعات املاک در سیستم های شهرداری با همکاری شهروندان به روز رسانی شود.
قیامتیون گفت: بررسی سند مالکیت، اجاره نامه، پروانه ساختمان و یا پایان کار، آخرین فیش نوسازی و قبض آب، برق، گاز و تلفن و کارت شناسایی مالک از مدارک مورد بررسی توسط کارشناسان ممیزی شهرداری لاهیجان می باشد.
وی افزود: ارائه عادلانه خدمات شهری در نقاط مختلف سطح شهر، ارائه خدمات سریع تر در هنگام خرید و فروش املاک، کمک به عمران، توسعه و آبادانی هر چه بیشتر شهر به منظور رضایت مندی شهروندان و ثبت تخلفات ساختمانی و افزایش درآمدهای پایدار شهری از اهداف اجرای این طرح می باشد.
سرپرست شهرداری لاهیجان اضافه کرد: طرح ممیزی به صورت منطقه به منطقه در سطح شهر لاهیجان اجرا شده و اطلاع رسانی حضور کارشناسان با نصب بنر در محلات انجام می شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان