گروه : دسته‌بندی نشده


فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: اعضای باند ۴ نفره سارقان با ۱۴ فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شدند.
سرهنگ “قاسم جانعلی‌پور” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کاشف خبر ، با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و منازل در شهر لاهیجان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس شهرستان با هدف شناسائی و دستگیری سارقان این پرونده‌ها، ضمن بررسی دقیق صحنه‌های وقوع سرقت، گشت‌زنی‌های نامحسوس در مناطقی که احتمال وقوع سرقت‌های مشابه در آن وجود داشت را در اولویت کار قرار دادند.
وی با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۲ موفق به شناسائی ردپایی از یک باند ۴ نفره سرقت در این پرونده‌ها شدند تصریح کرد: ماموران پس از شناسائی محل اختفای متهمان با هماهنگی مقام قضائی، هر ۴ متهم را در یک منزل دستگیر کردند.
سرهنگ جانعلی‌پور اذعان داشت: سارقان در تحقیقات پلیس علاوه بر ۶ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره به ۴ فقره سرقت منزل، ۲ فقره سرقت موتورسیکلت و ۲ فقره سرقت سیم برق اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان با اشاره به اینکه سارقان ۲۷، ۲۸، ۳۲ و ۳۹ ساله با تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و تلاش برای دستگیری مالخران این پرونده‌‎ها ادامه دارد از شهروندان خواست، با رعایت هشدار‌های پلیس در زمینه پسشگیری از سرقت، سارقان را در رسیدن به اهداف خود ناکام کنند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان