گروه : دسته‌بندی نشده

جلسه شورای ترافیک شهرستان لاهیجان به ریاست یونس محمودی فرماندار با هدف بررسی مسائل و مشکلات حوزه ترافیکی و حمل و نقل جاده ای و ارائه راهکارهای لازم و اجرایی در سالن جلسات فرمانداری لاهیجان برگزار شد.

به گزارش کاشف خبر ؛ فرماندار لاهیجان در این جلسه گفت: هر تصمیمی در شورای ترافیک شهرستان تصویب شود، موظف به اجرای آن خواهیم بود و در خصوص برخی مصوبات که نیاز به تعامل و هماهنگی با مقامات استانی را دارد، اقدامات لازم را به سرعت انجام خواهیم داد.

محمودی خاطر نشان کرد: وظیفه حاکمیتی ما در شورای ترافیک این است که به گونه ای عمل کنیم که رافع مشکلات مردم باشیم و تصمیمات را در حد توان و امکان در شهرستان اجرایی کنیم و به مرکز استان نرسانیم.

وی با اشاره به اینکه کلیه درخواست های شهرداران و دهیاران باید در دبیرخانه شورای ترافیک ثبت شود، گفت:
از این پس مسائلی که در دبیرخانه ثبت نشده باشد، در جلسه شورای ترافیک مطرح نخواهد شد.

فرماندار لاهیجان با بیان اینکه بخشداران حافظ منافع دهیاران و روستاها در جلسه شورای ترافیک هستند، گفت: کیفیت را فدای کمیت امور ترافیکی نخواهیم کرد.

محمودی خاطر نشان کرد: اعضای محترم شورای شهر و شهرداری ها نباید پروژه های ترافیکی را پیش از مصوبه شورای ترافیک شهرستان اجرایی کنند.

وی افزود: باید بتوانیم در حد توان خود برای مردم کار کنیم و انتظار ما در شورای ترافیک از مسئولان دستگاه ها اجرایی، کاهش بار ترافیکی و کاهش تصادفات منجر به جرح و فوت است.

فرماندار لاهیجان با تاکید بر رعایت ایمنی در حوالی مدارس شهرستان و لزوم دقت در رفت و آمد دانش آموزان به محل تحصیل، تصریح کرد: جان مردم برای ما مقدم بر هر چیزی است.

محمودی ادامه داد: پلیس راه، اداره راهداری در حوزه راه های برون شهری و پلیس راهور و تیم مدیریت شهری در حوزه شهر با نصب سرعت کاه، افزایش علائم راهنمایی و روشنایی و ایمن سازی مناطق حادثه خیز زمینه ساز کاهش تصادفات در شهرستان لاهیجان شوند.

وی اذعان داشت: افزایش قیمت سفرهای درون شهری و برون شهری در پایان سال بررسی، مصوب و ابلاغ خواهد شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان