گروه : دسته‌بندی نشده

طی مراسمی با حضور معاون اقتصادی و برنامه ریزی سازمان تأمین اجتماعی و مدیران و مسئولین موسسه فرهنگی و هنری آهنگ آتیه پیام برازجانی به عنوان مدیرعامل این موسسه معارفه و از زحمات و تلاش‌های بیژن رمضانی در مدت تصدی این مسئولیت تقدیر شد. در این جلسه همچنین فرشاد نوروزپور به عنوان رییس و عضو جدید هیأت مدیره این موسسه معرفی شد.

به گزارش «کاشف خبر» به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر حسین امیری گنجه، سرپرست معاونت اقتصادی و برنامه ریزی سازمان تأمین اجتماعی در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات بیژن رمضانی و آرزوی موفقیت برای پیام برازجانی گفت: سابقه فعالیت سازمان تأمین اجتماعی بیش از ۶۰ سال است اما فعالیت این سازمان در عرصه فرهنگی کمتر از ۱۸ سال است و در این سازمان با تأخر فرهنگی مواجه هستیم که ریشه اصلی بسیاری از مشکلات سازمان تأمین اجتماعی و ملاحظات فرهنگی می‌تواند بر ملاحظات اقتصادی اثرگذار باشد.

وی افزود: سازمان تأمین اجتماعی با وجود ارائه خدمات گسترده‌ای که ارائه می‌دهد در سطح جامعه به خوبی شناخته شده نیست و باید برای شناساندن این سازمان به جامعه اقدام اساسی صورت گیرد.

امیری گنجه ادامه داد: در حوزه فرهنگی سازمان تأمین اجتماعی، نیازمند عزم راسخ و تلاش فراوان هستیم.

ابراهیم رستمیان مقدم، مدیرمسئول نشریات آتیه نو و قلمرو رفاه نیز در این مراسم گفت: سازمان تأمین اجتماعی تلاش های مثمر ثمر و ارزشمندی در حوزه فرهنگی انجام داده است که قابل تقدیر است.

وی ضمن تقدیر از زحمات بیژن رمضانی مدیرعامل سابق موسسه آتیه گفت: وی شخصیت مطبوعاتی شناخته شده ای دارد و در حوزه فرهنگی کارهای ارزشمندی انجام داده است.

رستمیان ضمن خیرمقدم به پیام برازجانی مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری آهنگ آتیه گفت: امیدوارم از ایشان که با کار ارتباطی و ادبیات رسانه آشنا هستند و درک عمیقی نسبت به جایگاه سازمان دارند، نهایت بهره را ببریم.

بیژن رمضانی، مدیرعامل سابق موسسه فرهنگی و هنری آهنگ آتیه نیز در ادامه این جلسه ضمن تبریک به پیام برازجانی بابت انتصاب جدید در این موسسه، اظهار امیدواری کرد بازگشت ایشان به موسسه آتیه مسبب خیر باشد.

وی همچنین از حمایت‌های دکتر امیری گنجه و سایر مدیران و همکاران سازمان تامین اجتماعی و تلاش‌های مدیران قبلی که این موسسه را در شرایط سختی مدیریت کردند، تشکر کرد.

رمضانی افزود: همکاری و تفاهم بین مجموعه مدیریت و همکاران آتیه به بهترین نحو برقرار است و اصول حرفه‌ای مطبوعاتی را در این مجموعه مورد توجه قرار داده‌ایم.
وی ادامه داد: برای شناسایی سازمان تأمین اجتماعی در نظام تصمیم‌گیری کشور و نخبگان جامعه تلاش‌های زیادی صورت گرفته و همکاران موسسه آتیه برای تحقق اهداف سازمان تلاش قابل توجهی کرده‌اند.

فرشاد نوروزپور رییس و عضو جدید هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری آهنگ آتیه نیز در ادامه گفت: امیدوارم این جابه جایی‌های مدیریتی منجر به خیر و برکتی برای سازمان شود. همچنین بتوانیم عضو مفیدی برای این سازمان باشیم.

وی با بیان اینکه همدلی بین مجموعه همکاران باعث شده است که موسسه آتیه به شرایط امروز برسد، گفت: امیدوارم فضای کار مناسب برای موسسه آتیه فراهم شود و بتوانیم از حمایت‌ها و ظرفیت‌های موجود برای حمایت از بازوی رسانه‌ای سازمان استفاده بهتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: موسسه آتیه در عین حال که باید ویترین سازمان باشد و خدمات و اقدامات این سازمان را معرفی کند، باید خواسته‌های ذی‌نفعان و جامعه هدف سازمان را که نیمی از جمعیت کشور هستند، بازتاب دهد و نقش فرهنگ سازی را بر عهده بگیرد.

پیام برازجانی مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری آهنگ آتیه نیز در ادامه این مراسم گفت: از همه عزیزان و همکاران که برای اعتلای موسسه آتیه تلاش کردند، تشکر می‌کنم و امیدوارم از حمایت‌ها و همراهی آنان در پیشبرد امور استفاده کنیم.

وی افزود: موسسه آتیه همواره و در ادوار مختلف دارای مدیریت و کارکنان حرفه‌ای بوده و فعالیت افتخار آمیزی داشته است.

وی ادامه داد: فعالیت رسانه‌ای سازمان تأمین اجتماعی به معنی افزایش شفافیت است و البته در کار رسانه‌ای باید اخلاق و آبروی افراد را در اولویت‌ها قرار داد و تلاش کنیم که در مسیر حرفه‌ای حرکت کنیم.

برازجانی با بیان اینکه فعالیت موسسه آتیه باید در حد و اندازه سازمان تأمین اجتماعی باشد و بتواند متناسب با این شأن و جایگاه جامعه بزرگ تحت پوشش سازمان فعالیت کند، گفت: اطمینان دارم که مدیریت سازمان تأمین اجتماعی از فعالیت حرفه‌ای این موسسه حمایت کامل خواهد کرد.

وی تصریح کرد: موسسه آتیه با سازمان تأمین اجتماعی و تمامی شرکتها و موسسات تابعه سازمان همکاری خواهد کرد و ظرفیت و توان ارائه خدمات لازم به این مجموعه بزرگ را خواهد داشت.

در این جلسه همچنین علیرضا امیرپور، رئیس هیأت مدیره موسسه آتیه و امیرعباس تقی پور، مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی طی سخنانی انتصاب پیام برازجانی را تبریک گفته و از زحمات و تلاش‌های بیژن رمضانی تقدیر کردند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان