گروه : دسته‌بندی نشده

نشست خبری شهردار سیاهکل با اصحاب رسانه عصر امروز در دفتر شهرداری سیاهکل برگزار شد.

کاشف خبر به نقل از گیل ابراز / ایمان محمد پور نیک‌بین در این جلسه به پروژه های عمرانی که در طی ۲ سال مسئولیت وی انجام شده از جمله احداث ساختمان شورا،آسفالت معابر شهری،انجام ۵ هزار متر مربع پیاده رو سازی برای بهبود عبور و مرور شهروندان سیاهکلی اشاره کرد و نسبت به اتهامات واهی که بدون مستندات به شهرداری سیاهکل وارد شده انتقاد کرد.

شهردار سیاهکل،در ابتدای این نشست ضمن قدردانی از جایگاه خبرنگاران در انعکاس خبر گفت؛ تلاش ما این است که با همکاری رسانه ها در جهت توسعه و پیشرفت شهر سیاهکل گام برداریم.

ایمان محمد پورنیک بین، با بیان اینکه ۴ میلیارد و ۳۰۰ هزار تومان هزینه آسفالت شهرسیاهکل شده است گفت:از آذر ۹۶ که شهرداری سیاهکل را تحویل گرفتم، تاکنون ۹۵ هزار متر مربع آسفالت در سطح شهر انجام شده است.

وی ضمن تشریح مزایای ابعاد اقتصادی عملیات عمرانی انجام گرفته در شهر سیاهکل،آسفالت شهر را با وجود انتقادات فراوان کار مناسبی در جهت صرفه جویی در هزینه ها قلمداد کردو افزود: به خاطر بدهی شهرداری انتقادات فراوانی از شهرداری شده است ولی این آسفالت با وجود افزایش نرخ ارز به نفع شهر سیاهکل بوده است.

شهردار سیاهکل، در بحث لوله گذاری آب های سطحی با بیان اینکه ۵ کیلومتر برای رفع آبگرفتگی شهر لوله گذاری شده است، گفت:ما ۳ نقطه آبگیر حادثه خیز در شهر داشتیم،که در طی این مدت با انجام لوله گذاری مناسب این مشکل حل شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه واگذاری جایگاه CNGشهر سیاهکل موجب حاشیه سازی های زیادی شده است،افزود:به شهرداری سیاهکل اتهامات متعددی وارد شده است،برخی مدعی شده اند که شهرداری جایگاه CNGرا بدون مصوبه شورای شهر به مدت ۳ سال واگذار کرده است،که من با ارائه مستندات مکتوب کذب بودن این مساله را تایید می کنم.

شهردارسیاهکل همچنین از اتهاماتی که به خاطر برداشت شن از منطقه رادار پشته انجام‌ شده،انتقاد کرد و گفت:به شهرداری سیاهکل اتهاماتی در این زمینه نیز وارد شده که ۹ هزار مترمربع از منطقه رادار پشته شن برداشت کرده و بخش اعظم آن را فروخته است ،که این مساله هم با مستنداتی که به زودی از سوی شهرداری سیاهکل ارائه شود،تکذیب می کنم.

وی تصریح کرد:بعضی مغرضانه و به دروغ در حال تخریب شهرداری هستند که بزودی با اسناد و نظریات کارشناسی دادگستری پاسخ آنان را خواهم داد.

وی با اعلام‌اینکه مجموع بدهی شهرداری سیاهکل بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان است ،گفت:بخش عمده این بدهی به خاطر غرامت هایی است که به شهرداری سیاهکل قبل از دوران مسولیت بنده تحمیل شده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان