گروه : دسته‌بندی نشده

اختتامیه مجازی جشنواره اینستاگرامی هفت آنلاین در فروشگاه گنجینه فرش خزر برگزار شد.
کاشف خبر / این مراسم با حضور علی حلوی دبیر جشنواره، مهندس هودنه مدیر فروشگاه گنجینه فرش خزر، داوران و اعضای ستاد جشنواره، با اجرای سعید ترکاشوند و محبوبه فیاض به صورت مجازی برگزار و اسامی برگزیدگان قرائت شد.
علی حلوی دبیر جشنواره در این اختتامیه گفت: فراخوان این جشنواره اواخر اردیبهشت منتشر و تا اوایل تیرماه آثار ارسال شد. این جشنواره در دو بخش استندآپ کمدی و دابسمش برگزار گردید و با اینکه اولین دوره آن را شاهد بودیم، با استقبال بسیار خوبی از سوی علاقمندان مواجه شد. بیش از ۱۰۰ استندآپ و حدود ۵۰۰ دابسمش ارسال شد که در نهایت حدود ۱۵۰ اثر برای بخش اصلی انتخاب شد. تعدادی از آثار بدلیل عدم کیفیت محتوایی، تکراری بودن، مشکلات فنی تصویر، تکراری بودن و مشکلات فنی به جشنواره راه پیدا نکردند. در بخش اول آثار با آرای مردم انتخاب شد که برگزیدگان این بخش برای بخش داوری اصلی معرفی شدند و در بخش نهایی در هر بخش، ۵ داور آثار برتر را انتخاب کردند.
وی افزود: مسابقه هفت آنلاین تمام نمی شود و همچنان این جشنواره را در بخش های دیگر مانند بازیگری، دوبله، موسیقی، کودک و…خواهیم داشت و بزودی فراخوان های مربوط به آن، اطلاع رسانی خواهد شد.
حلوی در خصوص ضرورت برگزاری چنین جشنواره هایی در شرایط فعلی گفت: در شرایط کنونی که با بحران ناشی از ویروس کرونا مواجه هستیم و عملا فعالیت های نمایشی در استان و کشور تعطیل است، برگزاری چنین جشنواره هایی به فضای امیدبخشی و نشاط در جامعه کمک می کند. این نوع برنامه ها برای هنرمندان کار و فعالیت و برای مردم ایجاد سرگرمی می کند.
وی افزود: میدان دادن به جوانان مستعد و جویای نام که در فضای حرفه ای کمتر فرصت به آنها داده می شود و با این جشنواره ها می توانند توانایی خودشان را نشان دهند، مهمترین هدف این جشنواره بود.
حلوی در پایان صحبت های خود گفت: از فروشگاه گنجینه فرش خزر که حمایت کننده مالی جشنواره بودند و داوران این رقابت که همگی از هنرمندان خوب استان هستند تشکر می کنم. امیداوارم در سال آینده با از بین رفتن ویروس کرونا مجدد بتوانیم این جشنواره را به صورت حضوری برگزار کنیم.
گزارش: اکبر حیدرپور
عکس: مونا زره پوش

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان