گروه : دسته‌بندی نشده

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری سارق اتومبیل و نجات جان کودک خردسال درون آن ظرف کمتر از نیم ساعت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کاشف خبر ؛ سرهنگ علی رمضانی در گفتگویی از شناسایی و دستگیری سارق اتومبیل و نجات دختربچه ۹ ماهه درون آن خبر داد و گفت: عصر‌‌ امروز راننده یک دستگاه اتومبیل بدون توجه به توصیه‌های ایمنی، خودرو خود را به صورت روشن همراه فرزند خردسالش در مقابل فروشگاه به قصد خرید ترک کرده بود که یک سارق اتومبیل با سوءاستفاده از این فرصت، نسبت به سرقت خودرو و فرار از محل اقدام می‌کند.

وی افزود: پس از اطلاع ماموران انتظامی از این سرقت، بلافاصله نیروهای انتظامی با اجرای طرح مهار و کنترل تمامی محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی و با اجرای گشت‌های محسوس و نامحسوس، سرانجام موفق شدند اتومبیل پراید سرقتی را ظرف کمتر از نیم ساعت در بخش سنگر شناسایی و سارق اتومبیل را نیز دستگیر کنند.

این مقام انتظامی حال عمومی کودک خردسال را خوب عنوان کرد و گفت: پس از شناسایی و توقیف اتومبیل سرقتی، کودک خردسال در صحت و سلامت کامل به والدینش تحویل شد و رسیدگی به پرونده سارق ۵۰ ساله به جرم سرقت اتومبیل و روشن شدن سایر ابعاد احتمالی در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با تاکید بر لزوم رعایت هشدارهای پلیس و توجه به توصیه‌های ایمنی توسط شهروندان خاطرنشان کرد: برخلاف توصیه‌های مکرر پلیس مبنی بر عدم ترک اتومبیل به صورت روشن حتی برای لحظاتی کوتاه، متاسفانه شاهد کم‌توجهی برخی شهروندان به این هشدارها هستیم و چه بسا ممکن است این بی‌توجهی‌ها منجر به حوادث جبران‌ناپذیری برای شهروندان شود.

سرهنگ علی رمضانی ضمن تقدیر از همکاران خود که با پشتکار و هوشیاری تمام توانستند ضمن شناسایی اتومبیل سرقتی و دستگیری سارق، کودک خردسال را به آغوش گرم خانواده خود بازگردانند گفت: پلیس خود را مکلف به خدمت‌رسانی به عموم شهروندان می‌داند و قاطعانه با مخلان آسایش و نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد.

برنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان