گروه : دسته‌بندی نشده

زری رضایی خلیق مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان ضمن تبریک روز خبرنگار ، به نقش رسانه ها در اطلاع رسانی به موقع و کنترل ویروس کرونا اشاره و تاکید کرد :خبرنگاران همواره در کنار مدافعین سلامت در خط مقدم مبارزه با این ویروس قرار دارند.
به گزارش پایگاه خبری کاشف خبر، زری رضایی خلیق مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار ، به نقش رسانه ها در اطلاع رسانی به موقع و کنترل ویروس کرونا اشاره و تاکید کرد :خبرنگاران همواره در کنار مدافعین سلامت در خط مقدم مبارزه با این ویروس قرار دارند.

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن ایام عزاداری ماه محرم، این مراسم را جزو اعتقادات دینی مردم دانست و افزود: امسال برخلاف سالهای گذشته این مراسم به شکل دیگری و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد .

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان در ادامه بهترین راه کنترل بیماری را فرهنگ سازی در رعایت پروتکل های بهداشتی عنوان کرد و بیان داشت: همه مردم مسئول سلامتی خود هستند و باید بدانند در صورتی که بهداشت فردی رعایت نشود ویروس کرونا همچنان مهمان ما خواهد بود .

ابریشم پرس

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان