گروه : دسته‌بندی نشده

تقدیراز خبرنگارپیشکسوت ایرنا در روز خبرنگار

در روز خبرنگار اتفاق افتاد: به پاس سال ها فعالیت رسانه ای ،فرهاد نظر پور خبرنگار بازنشسته خبرگزاری ایرنا در شهرستان لاهیجان تقدیر شد
به گزارش کاشف خبر؛متولی فرهنگ و هنرو رسانه این شهرستان به مناسبت روز خبرنگار در دیدار آزاد با جمعی از اهالی حوزه رسانه ،ازفرهاد نظرپور، خبرنگار باسابقه خبرگزاری ایرنا تقدیر کرد.

در این دیدار نگار نادری رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ضمن تاکید بر ضرورت و پاسداشت بزرگان حوزه فرهنگ، هنر و رسانه؛ فرهاد نظرپور را از جمله خبرنگاران تاثیرگذار شهرستان در حوزه رسانه توصیف کرد و گفت:رسانه ها ی نوشتاری و غیر نوشتاری جریان ساز هستند به همین دلیل فعالین این حوزه باید تعهدات و اخلاق کاری خاصی داشته باشند که ایشان از جمله افراد متعهد در این زمینه بوده است.

این مسئول با بیان اینکه بیشتر اهالی رسانه شهرستان شیوه کار دقیق این خبرنگار را می ستایند،گفت:تبدیل شدن به چهره ای مهم در هر رشته ای کاری است که تلاش و سخت کوشی خاصی می طلبد که این مهم برای این پیشکسوت رسانه به خوبی اتفاق افتاده است.

نگاری نادری در بخشی دیگر افزود:فعالیت های فرهنگی و هنری یک شیوه زندگی است.در جامعه ای که اقتصاد دچار مشکل است فقط عشق و علاقه به کارهای فرهنگی موجب ادامه فعالیت می شود.چه بسیار افراد که در این عرصه پا می گذارند اما از ادامه کار باز می ماندند.ضمن آنکه در گذشته نگاه به خبرنگاران به شکل چالش برانگیز بود اکنون اهمیت رسانه و خبرنگار آشکار شده است.

وی همچنین ضمن تشکر از همه فعالین رسانه ای شهرستان گفت: ما تصمیم داریم تقدیر از پیشکسوتان و فعالان رسانه ای را ادامه دهیم.دغدغه ای دیگری که همواره به آن فکر می کنم ایجاد تشکل برای خبرنگاران در شهرستان است زیرا در نشست های این تشکل است که می توانند مسائل خود را با هم درمیان بگذارند.

رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی لاهیجان با بیان اینکه به دنبال ارتباط صمیمانه با اهالی رسانه هستیم، افزود:هدف از راه اندازی سامانه جامع رسانه های کشورایجاد یک خانواده در حوزه رسانه بوده و البت توانست به ساماندهی در این باره دست یابد.

وی همچنین با اشاره به غنای رسانه ای لاهیجان گفت: فرهنگ رسانه ای که در این شهرستان وجود دارد، حاصل سال ها زحمات افرادی است که با عشق وعلاقه شروع کرده اند و امیدواریم برای پربار شدنش با یکدیگر تعامل بیشتری داشته باشید و ما هم در حد توان یاریگر شما خواهیم بود و ظرفیت های موجود ما در اختیار شما خواهد بود.

در ادامه فرهاد نظرپور خبرنگار بازنشسته خبرگزاری ایرنا در شهرستان لاهیجان،به بیان بخشی از خاطرات حرفه ای خود پرداخت وگفت: ما از نسلی هستیم که روحیه انقلابی گری داشت . رسالتی که همواره بر دوش خود احساس می کردم بر محور وطن دوستی و البته شهرم بوده و همه تلاش و فعالیتم را نمودم که بتوانم در عرصه رسانه اخلاق حرفه ای را رعایت کنم.

در پایان این دیدار،رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان با اهدای لوح تقدیرو هدیه از این پیشکسوت حوزه فرهنگ و رسانه تقدیر کرد که جمعی از اهالی رسانه از جمله مدیرمسئول پایگاه های خبری همای خبر، لاهیج خبر، گیل فام ،ابریشم پرس ،گیل و دیلم و مدیرمسئول فصلنامه ادبی لاهیجان و… نیز حضور داشتند.

فرهاد نظرپور فارغ التحصیل رشته ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبایی است که از سال ۱۳۷۱ به عنوان نیروی رسمی وارد سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا)شد و به عنوان خبرنگار در حوزه های مختلف اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی ، سیاسی؛ زیست محیطی و… به کار خبرنگاری و گزارشگری فعالیت داشت. بیشترین فعالیت خبری وی در استان گیلان وشهرستان های رشت و انزلی و برخی اوقات ماموریت هایی به سایر استان های دیگر کشور بوده است.وی در اسفند ماه ۱۳۹۹ به افتخار بازنشستگی نائل آمد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان