گروه : دسته‌بندی نشده

به گزارش پایگاه خبری کاشف خبر ، یکسال پس از گزارش این رسانه خبری از وضعیت سطح شهر رودبنه و ضعف یا ناکارآمدی مجموعه شهرداری این شهر در رسیدگی به وظایف اصلی شهرداری ها ، اعم از زیباسازی فضای سبز ، سامان بخشی به مبلمان شهری ، آسفالت خیابان ها و معابر اصلی و فرعی و …(اینجا بخوانید)، تاکنون هیچ تغییری در وضعیت معضلات و مشکلات مطرح شده ی پیشین بوجود نیامده و حتی اراده ای نیز چه در مجموعه ی شهرداری و چه اعضاء شورای اسلامی این شهر (به عنوان ناظر بر عملکرد شهرداری)، برای تغییر و یا اصلاح ساختار مدیریت شهرداری مشاهده نمی گردد .

در همین راستا پس از حضور و ثبت گزارش تصویری خبرنگار گیل و دیلم در شهر رودبنه ،طی تماس تلفنی خبرنگار ما با ابراهیم آزادخواه رییس شورای اسلامی شهر رودبنه ، ایشان اظهار داشت :

*پول و درآمدی نداریم
رییس شورای شهر رودبنه بیان داشت: سهمیه قیری در اختیار شهرداری قرار گرفته و کار آسفالت را در حدودا ۱۵ کوچه شروع کرده ایم .

آزادخواه در پاسخ به سوال چگونگی نحوه ی پرداخت حقوق پرسنل و کارگران شهرداری گفت: ما معوقات نداریم و فقط مقداری اضافه کار مانده است که در حال پرداخت هستیم .

وی افزود: فضای سبز داخل بلوارها را کار کردیم و درخت هم خریداری شده، اما می ترسیم در این فصل کاشت کنیم و برای فصل پاییز یا زمستان کار کاشت آن را انجام خواهیم داد .

از طرف دیگر ، مجید آزاد خواه شهردار رودبنه نیز در مصاحبه ی تلفنی به خبرنگار گیل و دیلم پاسخ داد : رودبنه شهر کوچکی است و ما هیچ منبع درآمدی نداریم .

*انصاف داشته باشید
شهردار رودبنه گفت: شما خبرنگارتان را بفرستید و یک ذره انصاف داشته باشید. رسانه ی شما همینطور خبرنگارش را می فرستد و عکس میگیرد که مثلا جدول ها رنگ آمیزی نشده است. درحالیکه این جداول قبلا رنگ آمیزی شده اما رنگ آن از بین رفته است.

برای رنگ آمیزی جداول سطح شهر ، بیش از ۲۵۰ میلیون تومان پول لازم است. شما اگر در سطح هر شهری بگردید، حتی در شهر رشت ، همین مسائل وجود دارد.

وی افزود: خبرنگار شما پایین تابلوی ورودی شهر رودبنه در کنار خیابان ، از علف های هرز عکس گرفتند که مثلا اینجا ورودی شهر رودبنه است.در حالی که امروز اگر به هر جای استان گیلان که بروید ، بارندگی که می شود علف هرز بالا می آید .

آزادخواه بیان داشت: ما در کل ۴ نفر نیروی خدماتی داریم و با این ۴ نیرو ، هم باید زباله های تمام شهر را جمع آوری کنیم ، هم علف های هرز را بزنیم .این ها مشکل نیست، استان گیلان همیشه مشکل علف هرز و این قبیل از مسائل را دارد .

آزادخواه همچنین در خصوص مشکل تابلوی ورودی رودبنه افزود : بله قبول دارم . ما چندین بار با پیمانکار تماس گرفتیم اما ایشان امروز و فردا می کند .

وی بیان داشت: ما نمی گوییم کارمان عالی است و کم و کاستی همه جا وجود دارد، همانطور که در این مملکت کم و کاستی همه جا هست .

شهردار رودبنه همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار گیل و دیلم ،مبنی بر اینکه رقم بودجه ی سال جاری شهرداری رودبنه چه میزان است گفت: انشاالله تشریف بیاورید شهرداری و از نزدیک با هم صحبت خواهیم کرد .

لازم به ذکر است پایگاه خبری گیل و دیلم‌ ، پس از انتشار تصاویر جدید از وضعیت سطح شهر رودبنه که شاید به زعم برخی از مردم این شهر ، دست کمی از ظاهر شهرهای جنگ زده ما در جنوب کشور ندارد، آمادگی خود را در خصوص دریافت و انتشار بیلان مالی شهرداری رودبنه که طبق شنیده ها پس از سال ها مورد تقاضای سه عضو شورای اسلامی این شهر قرار گرفته اما تاکنون موفق به دریافت آن نشده اند ، اعلام می دارد .

هر چند بعید به نظر می رسد با توجه به در پیش بودن انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در سال آینده ، انتقاد کوتاه مدت این سه عضو شورای شهر رودبنه ، تاثیری مثبتی در اقناع افکار عمومی بوجود آورد.

گیل و دیلم

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان