گروه : دسته‌بندی نشده

استاندار گیلان با تصریح اینکه لازم است برگزاری برنامه‌ها و مناسبت های ملی و انقلابی، در کنار ضرورت ایجاد تحرک و پویایی؛ تجلی اتحاد، انسجام و یکپارچگی باشد، گفت: باید شعائر و ارزش های انقلاب اسلامی ایران با استفاده از فنآوری‌های نوین به‌ویژه در عرصه تبلیغات و تولیدات رسانه‌ای ، برای نسل جوان امروز تبیین شود.

به گزارش پایگاه خبری کاشف خبر؛ دکتر ارسلان زارع صبح امروز (شنبه) در دیدار رئیس و کارکنان دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، مناسبت ۱۲ مرداد سالروز تأسیس این شورا با موافقت امام خمینی (ره) که به‌منظور تعظیم شعائر، ارزش‌ها و ترویج فرهنگ انقلابی بنیان نهاده شد را تبریک گفت و اظهار داشت: تعمیق فرهنگ دینی و انقلابی بین اقشار مختلف جامعه از جمله نسل جوان، نیاز ضروری امروز است و باید برای نیل به آن؛ از ظرفیت‌های ملی استفاده‌ای بهینه شود.
وی یکی از مهم‌ترین جلوه‌های عظمت و بزرگی برگزاری مراسم و مناسبت‌های رسمی در کشور که در واقع بزرگداشت ارزش‌های انقلاب است را زمینه‌سازی برای افزایش انگیزه مشارکت مردم در برگزاری این مراسم عنوان و اضافه کرد: معتقدم در هر مناسبتی که مردم در آن مشارکت جسته و در برگزاری آن نقش‌آفرینی موثری داشته‌اند، در واقع خون تازه‌ای در رگ‌های نظام اسلامی جاری شده است.
استاندار گیلان خاطرنشان کرد: در برگزاری برنامه‌ها، در کنار ضرورت ایجاد تحرک و پویایی، باید تقویت اتحاد و انسجام ملی به‌عنوان یک اصل مورد توجه باشد؛ دور هم جمع کردن همه احزاب، تشکل‌ها و گروه‌های مردمی جلوه‌ای زیبا از یکپارچگی ملی است که پیامِ رسا و شیوای آن در بعد بین‌الملل، برای نظام و کشورمان اقتدارافزاست.
وی استفاده از فنآوری‌های نوین به‌ویژه در عرصه تبلیغات و تولیدات رسانه‌ای را موضوعی مهم ذکر و تأکید کرد که باید متناسب با ذائقه نسل جوان امروز ، شعائر انقلاب تبیین و شناسانده شود.
دکتر زارع بیان داشت: در شرایط کنونی و متأثر از شیوع ویروس کرونا که بسیاری از مناسبات را تغییر داده ؛ بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی در این حوزه ، اهمیتی دوچندان می یابد.
وی با یادآوری اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب و نیز تأکیدات رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری بر استفاده از ظرفیت جوانان؛ تأکید کرد که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برای استفاده از پتانسیل جوانان در جهت بزرگداشت مناسبت‌های ملی و انقلابی، بیش از پیش اهتمام ورزد.
حجت الاسلام مجتبی اشجری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان نیز در این دیدار با قدردانی از نماینده عالی دولت در استان به جهت اهتمام برای ایجاد و شکل گیری همدلی در برگزاری مناسبت ها بیان داشت: یکی از نمونه های آشکار این مهم؛ حضور خیره کننده مردم در مراسم ۲۲ بهمن سال گذشته با وجود شرایط نامساعد جوی بود.
وی به شیوع کرونا و تحت الشعاع قرار گرفتن بسیاری از برنامه ها اشاره و اظهار کرد: به نظر می رسد در نیمه دوم سال جاری نیز همانند نیمه اول سال، برگزاری برنامه ها شکل تازه ای داشته باشد.
وی افزود: ملزم می دانیم هر آنچه ستاد ملی مدیریت کرونا و نیز ستاد استانی مقابله با این بیماری تصمیم گیری و مصوب کنند؛ اجرا کنیم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان