گروه : دسته‌بندی نشده


سعید صباحی رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد لاهیجان با بیان اینکه بخش خصوصی رقیب دانشگاه علوم پزشکی نیست افزود ؛ با وعده های استخدام و قرارداد یکساله در زمان کرونا کادر درمانی را از بخش خصوصی به بخش دولتی انتقال دادند به همین منظور فعلا بیمارلن کرونایی پذیرش نمیکنیم .

به گزارش پایگاه خبری کاشف خبر رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد لاهیجان در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان داشت ؛ کرونا به صورت رسمی از ۳۰ بهمن ۹۸ پا به مملکت ما گذاشت که ما در روزهای ابتدایی اولین شهید راه خدمت را فدای درمان کردیم، خانوم شهیده نرجس خانعلی زاده که یادش همیشه با ماست‌ ،ما تمام تلاشمان را برای حفاظت از کادر درمان انجام دادیم

وی به واحد سی تی اسکن بیمارستان اشاره کرد و در ادامه گفت ؛ بیماران مشکوک به کرونا با انجام سی تی اسکن تعیین و تکلیف میشدند که کمک شایانی به بیماران داشت، ادامه داد؛ با فراهم شدن نقدینگی واحد آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی تا پایان سال به بهره برداری می رسد .

دکتر صباحی همچنین به کلینیک های فعال بیمارستان، فیزیوتراپی ،شنوایی سنجی ، بینایی سنجی اشاره کرد و افزود؛ این مراکز در دو شیفت صبح و عصر آماده ملاقات بیماران هستند همچنین آزمایشگاه بیمارستان در روز های ابتدایی تست pcr و تست آنتی بادی کرونا برای بیماران سرپایی و بستری انجام می شود.

رئیس بیمارستان میلاد گفت ؛ با توجه به افزایش قیمت دلار از سال بهره برداری بیمارستان (سال۹۶) تا کنون روند تجهیز بیمارستان به کندی پیش رفت ،در حال برطرف کردن این کمبودها هستیم که انشالله تا آخر سال ۹۹ بیمارستان فوق تخصصی میلاد با ظرفیت کامل به مردج خدمت خواهد کرد‌.

وی در ادامه اظهار داشت ؛ تا زمانیکه بخش دولتی توان پاسخگویی به بیماران کرونایی را دارد و ویروس از کنترل خارج نشود از پذیرش بیماران کرونایی معذوریم .

در پایان این نشست از اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان تقدیر شد .

تصاویر ؛ حمیدرضا اسدی

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان