گروه : دسته‌بندی نشده

شورای شهر سیاهکل با هدف جلب رضایت شهروندان در کنار مدیریت شهری با حمایت قاطع از شهردار با همدلی و وحدت همچون گذشته شهر را دوباره به ثبات مدیریت بازخواهد گرداند تا خدمت رسانی تسریع و تسهیل شود.

با توجه به اتمام دوره محرومیت شش ماهه فرداد قنبری از عضویت شورای شهر صبح امروز با حکم معاون عمرانی استاندار گیلان ، رییس شورای شهر سیاهکل بعد از اتمام این دوره به محل کار خود بازگشت

به گزارش کاشف خبر ،پایگاه خبری سیاهکل نیوز مصاحبه ای با رییس شورای شهر سیاهکل تهیه نموده است، که در ذیل می آید:

فرداد قنبری در ابتدا با اعلام این مطلب که با ابلاغ معاون عمرانی استانداری و نامه فرماندار سیاهکل و همچنین اتمام دوره محرومیت اینجانب صبح امروز در محل کار خود در ساختمان شورای شهر حضور یافته و از امروز بعنوان رییس شورا در خدمت مردم عزیز خواهم بود.

رییس شورای شهر سیاهکل با اشاره به اینکه در فرصت باقی مانده باید فعالیت های عمرانی را در سطح شهر گسترش دهیم افزود:
تمام تلاش اعضای شورای شهر در این یکسال باقی مانده فرصت خدمتگزاری این خواهد بود که بتوانیم خدمات عمرانی در خور شان مردم شریف سیاهکل را انجام دهیم .

فرداد قنبری با بیان اینکه برای جلب رضایت مردم خوب و فهیم شهرسیاهکل آماده خدمتگزاری هستیم گفت: انشااله با وحدت و همدلی بین اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری در ادامه به یک آرامش و ثبات نسبی برسیم.

وی بیان کرد: با سرعت بخشیدن به تکمیل طرح های نیمه تمام تلاش خواهیم کرد رضایت مردم جلب شود و در آینده نیز شاهد تکمیل پروژه های دردست اقدام و نیمه کاره خواهیم بود و در ادامه نیز پروژه های مهم واساسی را برای شهر سیاهکل پیش بینی کرده ایم که با اجرای آنها وضعیت بهتری برای مردم ایجاد خواهد شد.

رییس شورای شهر سیاهکل یادآورشد: شورای شهر سیاهکل با هدف جلب رضایت شهروندان در کنار مدیریت شهری با حمایت قاطع از شهردار با همدلی و وحدت همچون گذشته شهر را دوباره به ثبات مدیریت بازخواهد گرداند تا خدمت رسانی تسریع و تسهیل شود.

ایشان در پایان از همه مردم شریف سیاهکل خواست با رعایت نکات بهداشتی از دستور العمل ها و بخشنامه های ستاد ملی کرونا تبعیت نمایند.

به گزارش پایگاه خبری کاشف خبر ؛ پیش از این علی نصرتی عضو علی البدل شورای شهر ، به مدت ۶ ماه ریاست شورای شهر سیاهکل را برعهده داشت، که با بازگشت دوباره قنبری از شورای شهر خداحافظی کرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان