گروه : دسته‌بندی نشده

فرمانده انتظامی استان در جمع رؤسای پلیس راهور و راه استان گفت: باید برنامه‌ریزی‌ها به نحوی باشد که کاهش ۴۰ درصدی تصادفات استان تا پایان سال استمرار داشته باشد.

به گزارش کاشف خبر  ؛ سردار “عزیزاله ملکی” در کمیسیون کاهش تصادفات استان گیلان ضمن تقدیر از عملکرد موفق پلیس راهور و راه استان در ۳ ماه نخست سال ۹۹ اظهار داشت: در این مدت با تلاش و همت کارکنان پلیس راهور و راه استان و البته رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط مردم، شاهد کاهش ۴۰ درصدی تصادفات رانندگی در استان گیلان هستیم.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه کاهش ۴۰ درصدی تصادفات رانندگی یک موفقیت بزرگ بوده اما حفظ آن بسیار سخت است افزود: باید برنامه‌ریزی‌ها به نحوی باشد که کاهش ۴۰ درصدی تصادفات استان تا پایان سال استمرار داشته باشد.

وی به تغییر شکل زندگی مردم و افزایش چشمگیر استفاده از خودرو شخصی به دلیل ویروس کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: با بهبود نسبی شرایط و رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی توسط مردم، شاهد رونق کسب کار در کشور هستم و همه این عوامل سبب شده تا حوزه ترافیک و ایمنی حمل و نقل در ایام باقیمانده سال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار باشد.

سردار ملکی خاطرنشان کرد: پلیس با استفاده از تمام امکانات اعم از نیروی انسانی و تجهیزات برای آسایش و ایمنی مردم تلاش می‌کند و شاهد این ادعا امنیت بسیار مطلوب کشور در همه حوزه‌ها است

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با تاکید بر همکاری و مسؤولیت‌خواهی از سایر دستگاه‌های دخیل در حوزه ایمنی ترافیک گفت: پلیس با همکاری دستگاه قضائی برابر مقررات از متولیان عرصه ترافیک مسئولیت‌خواهی می‌کند.

برنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان