گروه : دسته‌بندی نشده

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و استاندار گیلان ظهر امروز (سه شنبه) با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری کاشف خبر؛ دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در دیدار با آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت که دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان و جمعی از مدیران استانی نیز حضور داشتند، بر توسعه زیرساخت پارک های علم و فناوری گیلان تاکید کرد و گفت: وظیفه داریم در عرصه پارک های علم و فناوری و مراکز دانش بنیان استان کمک کنیم و همدلی مسئولان گیلان در این عرصه مهم است.

وی با بیان اینکه از نگاه ما توسعه درون زاست، تصریح کرد: جوانان خلاق و مبتکر گیلانی با ورود در عرصه های مختلف استان اثرگذار هستند.

استاندار گیلان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه تقویت زیرساخت پارک های علم و فناوری و مراکز دانش بنیان از اهداف و برنامه هاست، اظهار کرد: تامین مالی برای انجام پروژه ها توسط جوانان خلاق و مبتکر بسیار مهم است.

دکتر ارسلان زارع توسعه شهرک های دانش بنیان را از مهم‌ترین اهداف سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری به گیلان عنوان کرد.

آیت الله رسول فلاحتی نیز با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در عرصه پارک های علم و فناوری کشور اظهار کرد: گیلان نیازمند توجه ویژه و بیشتر به پارک های علم و فناوری و مراکز دانش بنیان است.

امام جمعه رشت با اشاره به تلاش ها و موفقیت های جوانان مبتکر گیلانی در عرصه پسماند و آلودگی های زیست محیطی بیان کرد: شاهد توجه ویژه به جوانان خلاق و مبتکر در کشور هستیم بنابراین هر قدر برای جوانان خلاق سرمایه گذاری کنید، ارزشمند است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان