گروه : دسته‌بندی نشده

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: با انجام یک جراحی موفقیت‌آمیز توده ۱۱ و نیم کیلوگرمی از بدن یک زن جوان در رشت خارج شد.

کاشف خبر/ فیروز نصیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، به موضوع انجام یک عمل جراحی ویژه که دیروز در یکی از بیمارستان‌های استان گیلان انجام شد اشاره کرد و اظهار داشت: با انجام یک جراحی موفقیت‌آمیز توسط یکی از جراحان خانم و مجرب گیلانی توده ۱۱ و نیم کیلوگرمی از بدن یک زن جوان در رشت خارج شد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه سلیمی متخصص زنان و زایمان جراح این عمل بوده است عنوان کرد: بر اساس اظهارات پزشک و جراح مربوطه توده‌ای با وزن حدود ۱۱ کیلو و ۴۵۰ گرم دیروز با انجام یک عمل جراحی موفقیت‌آمیز به صورت سالم از بدن یک خانم بیمار ۱۸ ساله رشتی خارج شد.

نصیرزاده با بیان اینکه طبق اطلاعات داده شده جراح متخصص، این کیست تمام فضای شکم و لگن بیمار را اشغال کرده بود تصریح کرد: حجم این کیست به اندازه یک جنین ۹ ماهه تمام فضای شکم بیمار را اشغال کرده بود از طرفی این عمل جراحی هم بدون آسیب رساندن به کیست انجام شد و وضعیت عمومی بیمار هم خوب است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه این توده شکمی با انجام سیتی‌اسکن و سونوگرافی تشخیص داده شد افزود: طبق توصیه‌های جراح این عمل که متخصص زنان است به بانوان توصیه می‌شود در صورت مشاهده هرگونه علائم غیرطبیعی مانند دردهای غیرعادی و بزرگی شکم هرچه زودتر به پزشک مراجعه کنند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان