گروه : دسته‌بندی نشده

به گزارش کاشف خبر / نخستین کارگاه آموزشی دیجیتال مارکتینگ با همکاری گروه آموزشی امواج موفقیت در روز سه شنبه بیست خرداد در مجموعه گردشگری مزرعه قوها برگزار شد.
محمود خرسندی مدیر گروه آموزشی امواج موفقیت برگزاری این کارگاه را نیازی ضروری برای افزایش مهارت و کسب مهارتهای جدید مشاغل و صنایع استان دانست و تاکید نمود دوران قرنطینه، کرونا به همه ما ثابت کرد که تنها شیوه های جدید کسب و کار و ارتباط با مشتریان است که می تواند راه برون رفت از بحرانهای مالی و اقتصادی را ایجاد نماید و دیجیتال مارکتینگ و آشنایی با ابزارها و سازو کارهای این روند کاری، قطعا می تواند زمینه ساز توفیقات شغلی باشد.
پوریا سلوکی و سهیل پورعبدالله اساتید مدرس این دوره آموزشی عمده تاکید خود را به قابلیت موثر اینستاگرام در فروش و بازاریابی متمرکز نمودند و استفاده صحیح و ثمربخش از ابزارهای جدید ارتباطی و شبکه های اجتماعی را نقشی کمتر تجربی و بیشتر عملی و آکادمیک دانستند که نیاز به حضور در جلسات آموزشی و سپری نمودن دوره های مهارتی دارد.
این کارگاه علمی با حمایت مادی و معنوی مزرعه قوها و همینطور قهوه بابیل، برگزار شد و در آینده نزدیک دوره های جامع با موضوعات مرتبط به دیجیتال مارکتینگ در برنامه های آموزشی امواج موفقیت جایابی خواهد شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان