گروه : دسته‌بندی نشده

سریال فاخر «قصه های ما» کاری از سیمای مرکز گیلان از۲۴ خرداد از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
این مجموعه نمایشی با موضوعاتی از قبیل : پیشرفت مناطق روستایی و نشان دادن دستاوردهای چهل ساله انقلاب،ارتباط نسلها شورو نشاط جوانان و…در ۱۳ قسمت ۳۰ دقیقه ای تولید شده است. «قصه های ما » به تهیه کنندگی عبدالله جلالی هریس و کارگردانی صادق حسین پور ،روایت زندگی پسری است به نام مانی ،نوجوانی که در دوران کودکی پدر و مادر خود را از دست داده و برحسب اتفاق مجبور می شود برای مدتی زندگی راحت شهری را ترک و به روستا نقل مکان می کند . مانی علاقه زیادی به نویسندگی دارد و در تخیلات خود تصور دیگری از روستا دارد و خود را برتر از دیگر نوجوانان روستا می بیند و شرایط زندگی در روستا را بسیار دشوار تصور می کند اما اتفاقاتی در طول سریال موجب می شود که مانی متوجه زیبایی ها و امکانات روستا شود و همه هم سن و سالانش دوستان خوبی برای او می شوند . این سریال روستای بالابراگور، گرده پشته و بلوکات رودبار تصویر برداری شده است.
این مجموعه دیدنی نمره ارزیابی فاخر ستاد را کسب کرده و حسب دستوردکتر فاطمی رییس مرکز سیمای استانها ،نگارش اولیه برای فصلهای بعدی آن نیز آغاز شد.
اصغر کهن قنبریان، سهیلا اخلاقی، مهدی مخبری، امیر مجید پتکی، زینب شعبانی، نرجس خاتون بدر طالعی، آرین نصیری، ماهان خلیلی، آرین امانی و.. از جمله بازیگران این مجموعه را تشکیل می دهند . این سریال هم اکنون از شبکه شما نیز در حال پخش است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان