گروه : دسته‌بندی نشده

با حضور ریاست فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ،مجمع عمومی هیات بوکس گیلان برگزار شد

به گزارش کاشف خبر ؛ مجمع عمومی هیات بوکس استان گیلان با حضور ” حسین ثوری” ریاست فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران در سالن اجتماعات اداره ورزش شهرستان رشت برگزار شد .

در ابتدای این جلسه کاندیداهای ریاست هیات بوکس گیلان معرفی شدند ،” بابک بردبار ” به عنوان کاندیدای ریاست هیات به ارایه برنامه های خود پرداخت و ” سینا بلانش ” دیگر کاندیدای ریاست هیات از کاندیداتوری خود در این جلسه انصراف داد .

بدین ترتیب پس از رای گیری، بابک بردبار با اخذ ۱۶ رای از ۱۷ رای ماخوذه به عنوان ریاست هیات بوکس استان گیلان به مدت چهار سال انتخاب شد .

استان گیلان در رشته بوکس قهرمان پرور است

” حسین ثوری ” رییس فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از حضور در گیلان و جمع ورزشکاران و قهرمانان رشته بوکس گفت : استان گیلان یکی از استانهای قهرمان پرور در زمینه ی بوکس است و باید از تمامی ظرفیت های استان گیلان چه در بخش داوری و مربی گری و چه در خصوص ورزشکاران برای تعالی مجدد این رشته در سطح ملی بهره گیری شود .

وی با یادآوری نام قهرمانان و پیشکسوتان بوکس گیلان عنوان کرد : تلاشهای زیادی در جهت اعتلای جایگاه بوکس گیلان در گذشته صورت گرفته و بسیار خرسندم که عنوان کنم فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی حمایت همه جانبه ی خود را ورزشکاران و فعالین این رشته ورزشی انجام خواهد داد تا هیچگونه حقی از افراد ضایع نشود .

وی افزود : در سال گذشته اتفاقات خوبی در بوکس کشور علی رغم ناملایمات و تحریم های ظالمانه ای که موجب تنگناهای مالی در اقتصاد کشور شده ،صورت گرفته و آمار ورزشکاران سازمان یافته در بوکس ارتقای دوبرابری داشته است.

ثوری اضافه کرد : کلیه ی اعژام ها در تمام رده های سنی که گاها مورد بی توجهی قرار می گرفت در طی دو سال گذشته بدون استثنا انجام شده است.

وی یکی از موارد درآمد زایی برای هیات های استانی را برگزاری کلاسهای آموزشی مربی گری و داوری دانست و گفت : امیدواریم که با برگزاری دوره های آموزشی درآمد قابل توجهی به هیات های استانی تعلق گیرد .

حمایت اداره کل ورزش و جوانان گیلان از رشته بوکس / لزوم بهره گیری از تمامی ظرفیت های استان برای ارتقای جایگاه بوکس گیلان

مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان گیلان نیز در این جلسه ضمن قدردانی از حمایت های فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی از بوکس گیلان اظهار داشت : برگزاری مجمع بوکس استان گیلان به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد اما اکنون با حمایت های ریاست فدراسیون این مجمع برگزار شده و امیدوارم انتخاب جناب آقای بردبار بتواند به اعتلای رشته بوکس گیلان کمک کند .

وی با اشاره به لزوم حمایت اعضای مجمع از ریاست هیات پس از انتخابات گفت : این امید را دارم که اعضای مجمع از انتخاب خود حمایت کنند و به حق قانونی خود آگاه باشند و پس از مدت یکسال نقاط ضعف و قوت را ببینند و نقد منصفانه داشته باشند و منفعت بوکس گیلان را نیز در نظر بگیرند.

بخشی افزود : رییس هیات بوکس گیلان نیز از تمامی ظرفیت های استان در جهت ارتقای جایگاه بوکس در کشور تلاش کند و انتظار ما این است که بوکس تمامی شهرستانهای استان فعال گردد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان در پایان ، اختصاص اعتبارات قابل توجه به این ورزش را جز برنامه های اداره کل در صورت تخصیص اعتبارات به ورزش استان عنوان کرد .

بابک بردبار رییس هیات بوکس استان گیلان نیز ضمن قدردانی از ریاست فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی به لزوم ارتقای جایگاه بوکس گیلان در سطح ملی اشاره کرد و اظهار داشت : از جمله برنامه های اینجانب فعال سازی تمامی کمیته های هیات ،ارتقای عملکرد تشکیلاتی ، بهره گیری از پتانسیل های هیات های شهرستانی ،مربیان ،داوران ،پیشکسوتان و ورزشکاران ، برگزاری دوره های مربی گری و داوری ، ایجاد خانه بوکس و … می باشد و امیدوارم که بتوانم با حمایت های فدراسیون ،اداره کل ورزش و جوانان گیلان و تعامل و همدلی خانواده بزرگ بوکس گیلان این برنامه ها را به مرحله ی اجرا برسانم.

برنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان