گروه : دسته‌بندی نشده

سرپرست پلیس راه استان از جان‌باختن یک تن و مجروح شدن ۲ نفر بر اثر برخورد کامیون ولوو با سواری ساینا در محور “رودبار به رستم‌آباد” خبر داد.

به گزارش کاشف خبر ؛ سرهنگ “جاور صفاری” با اعلام این خبرگفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در محور “رودبار به رستم‌آباد”، بلافاصله ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل اعلامی و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه کشنده ولوو که از محور رودبار به رستم‌آباد محله جوبن در حال حرکت بود با یک دستگاه خوردو سواری ساینا برخورد کرد و در ادامه کامیون کنترل خود را از دست داده و واژگون شد.

وی ادامه داد: در این حادثه راننده ۲۸ ساله سواری ساینا به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت و ۲ سرنشین ۲ و ۳۱ ساله این خودرو مجروح و توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ صفاری تصریح کرد: کارشناسان علت این حادثه را تجاوز به چپ کشنده ولوو اعلام کردند.

سرپرست پلیس راه استان گیلان در پایان با بیان اینکه رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، ضامن پیشگیری از حوادث ناگوار و جبران‌‌ناپذیر است از رانندگان خواست، با رعایت مقررات ضمن حفظ سلامتی خود و سرنشینان از وقوع تصادف جلوگیری کنند.
برنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان