گروه : دسته‌بندی نشده

 فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارق با ۸ سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ “قاسم جانعلی‌پور” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مختلف با شیوه و شگردی مشترک در شهرستان لاهیجان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ با انجام تحقیقات و بررسی صحنه‌های سرقت به سرنخ‌هایی از یک باند سارقان سابقه‌دار در این پرونده‌ها دست یافتند.
وی ادامه داد: پس از شناسایی مخفیگاه متهمان و تحت نظر قرار دادن این مکان، ماموران کلانتری ۱۲ با هماهنگی قضائی ۳ متهم را دستگیر کردند.
سرهنگ جانعلی‌پور اظهار داشت: متهمان که دو مرد ۳۳ و ۵۴ ساله و یک زن ۳۱ ساله هستند در تحقیقات پلیس به ۳ فقره سرقت منزل، ۳ فقره سرقت سرقت دوچرخه و دو فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان لاهیجان و فروش وسایل سرقتی به یک مالخر اعتراف کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مالخر ۴۴ ساله این پرونده نیز شناسایی و دستگیر شد اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه مالخر، تعدادی لوازم سرقتی از قبیل یک دستگاه تلویزیون، یک دستگاه جارو برقی و دو دستگاه چمن زنی کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان با اعلام اینکه متهمان با تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند گفت: شهروندان با رعایت هشدار‌های پلیس می‌توانند از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کنند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان